×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دومین جلسه شورای مدیران سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیئت مدیره در سالن شهدای این سازمان تشکیل شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان با تبریک میلاد امام رضا(ع) راه اندازی این شورا را سودمند خواند و بیان کرد: شورای مدیران منتج به هم گرایی و هم افزایی می شود که استمرار هدفمند آن با در نظر گرفتن اهداف پیش بینی شده در برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ مورد توقع و انتظار است.

وی ادامه داد: شفافیت و ایجاد مکانیسم هایی برای تحقق این مهم در اولویت های کاری سازمان قرار دارد که این شورا می تواند در برقراری و تداوم شفافیت و پاسخگویی به موقع به مردم و افکار عمومی نقشی ممتاز را ایفا کند.

در این جلسه شورای مدیران که به معرفی و انعکاس برنامه های حوزه فروش اموال منقول پرداخته شد، سعید غلامی باغی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اقدامات معاونت تحت مدیریت خود را در راستای تسریع در تعیین تکلیف کالاهای منقول برشمرد و خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته در ماههای اخیر در راستای تحقق شعار سال مبنی بر کاهش تورم و رونق و افزایش تولید است.

وی با بیان اینکه رکورد و عملکرد سازمان اموال تملیکی چشم هر انسان منصفی را به خود خیره کرده است، گفت: رشد ۴۵۰ درصدی فروش کالا، تعیین تکلیف بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا، رشد ۱۰۲۵ درصدی اعاده کالا، امحای فنی خودروهای لوکس قاچاق آمریکایی، تعیین تکلیف ۱۰۶۲ خودرو وارداتی که از سال ۹۷ در گمرکات و بنادر رسوب شده بودند، اخذ کد بورسی کالا و انرژی در بورس کالا و برگزاری اولین حراج خرده فروشی برخط مواردی هستند که می‌توان به جرأت آنها را از موارد تعیین کننده سازمان در ماه های گذشته دانست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ فروش کالای سازمان ۲۸ درصد و در سال ۴۰۱ این رقم به ۳۵ درصد افزایش یافته است، درصد انهدام درسال۱۴۰۰ ده درصد و در سال ۴۰۱ چهار درصد بوده است و استرداد که در سال ۴۰۰ چهل و پنج درصد بوده است در سال ۴۰۱ به ۱۳ درصد رسیده است در سال ۱۴۰۰ درصد اعاده کالا ۱۷ بوده است که این عدد با رشد چشمگیری به ۴۸ درصد افزایش یافته است و میزان فروش کالا در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل حدود ۵۰۰ درصد رشد یافته و ۶ برابر شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات پیش روی حوزه معاونت فروش با پیگیری از طریق مبانی قانونی و ارائه راهکارهای مناسب و متناسب با شرایط سازمان دنبال شده و رفع گردیده اند، گفت: معاونت بهره برداری فروش اموال منقول در سال جاری در پی تعیین تکلیف موتورسیکلت های بالای ۲۵۰ سی سی و دستگاه‌های استخراج رمز ارز است که امیدواریم در ماه‌های آینده با حل مشکلات و موانع آنها بتوانیم در راستای تعیین تکلیف این کالاها نیز اقدامات عملی و جهادی را صورت دهیم.

عضو هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، فزایش بهره وری و ارتقای کارایی، هوشمند سازی فرایندها، ساماندهی انبارها و تسریع در تعیین تکلیف کالاها را اهداف کلان برنامه عملیاتی خود در سال ۱۴۰۲ برشمرد و اظهار داشت: برنامه احصای کالاها یا همان انبارگردانی الکترونیکی مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت در سال ۱۴۰۲ است که با تمام توان خود را مقید به اجرای آن می نماییم.

وی ادامه داد: برنامه درج شناسه کالا و شناسه رهگیری، جانمایی کالا در انبار ها و خرده فروشی برخط را در سال ۱۴۰۲ با جدیت دنبال خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.