×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم معارفه مدیر کل دفتر مرکزی حراست بانک گفت:تغییر و چرخش مدیران جزو سیاست‌های مدیریتی به‌خصوص در بانک‌ها است.

کیوسک خبر ـ محمد شیخ حسینی افزود:همکاران حراست جزو سرمایه‌های ارزشمند برای سازمان‌ها و دستگاه‌ها و از نیروهای متعهد سازمان و نظام هستند.
وی ادامه داد:با توجه به اشرافی که همکاران حراست نسبت به موضوعات مختلف سازمان دارند این عده در سایر پست‌های مدیریتی نیز تجربه و نتایج خوبی را ثبت می‌کنند.
شیخ حسینی بیان کرد:عملکرد حراست نقش مهمی در موفقیت سازمان و دستیابی مدیران به اهداف سازمان دارد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت سید حسن حسینی مطلق،مدیر سابق دفتر مرکزی حراست گفت:آقای سید حسام الدین طباطبایی ،مدیر جدید حراست جزوه بدنه و آشنا به موضوعات و مسائل بانک است.
شیخ حسینی اعلام کرد:مدیر جدید دفتر مرکزی حراست،از نیروهای جوان، کارآمد، باانگیزه ، مستقل و خوشنام در حوزه بانک و حراست است.
وی اظهار کرد:فعالیت حراست در سطح کل بانک نیاز به همراهی و کمک همه همکاران درون و بیرون سازمان دارد.

اصلاح امور بدون واردکردن شوک

معاون اداره کل پولی و مالی سازمان حراست کل کشور نیز در این مراسم گفت:بانک توسعه تعاون در اقتصاد بانک محور ایران خدمات قابل‌توجهی به بنگاه‌های اقتصادی و تعاونی‌ها کرده است.
وی افزود:بانک شاید تنها سازمانی باشند که در ارائه خدمات هیچ مشابهی ندارند.
ایشان اعلام کرد:با تمام خدماتی که بانک‌ها ارائه می‌دهند اما همچنان شاهد برخی نارضایتی از سیستم بانکی هستیم.
وی بیان کرد:رضایت مردم به‌عنوان اولویت اساسی دستگاه‌های خدمت رسان خصوصا بانک‌ها باید قرار گیرد.
معاون مدیرکل سازمان حراست کل کشور ادامه داد:یکی از مهم‌ترین وظایف حراست دستگاه‌ها،شناسایی خلاء ها و مشکلات و ارائه راه‌حل است.
ایشان گفت:مدیران بانک می‌توانند برای تصمیم‌گیری درست از ظرفیت‌های حراست و مدیران آن استفاده کنند.
وی بیان کرد:یکی از مهم‌ترین اولویت‌های حراست دستگاه‌ها این است که وظایف خود را بدون واردکردن شوک به سیستم انجام دهند.

حراست‌ها باید تسهیل گر باشند
سید احمد هاشمی، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز در مراسم معارفه مدیرکل دفتر مرکزی حراست بانک توسعه تعاون اعلام کرد:انتخاب آقای طباطبایی که جزو بدنه بانک و از نیروهای حراست بوده است انتخاب بسیار مناسبی است و جا دارد بابت این انتصاب به آقای شیخ حسینی تبریک گفت.
وی افزود:در دولتی افتخار خدمت گذاری داریم که مقابله با فساد جزو اولویت‌های اصلی آن است.شفاف‌سازی با تمرکز در حوزه تسهیلات و تامین مالی با رعایت اسرار و اطلاعات مشتریان می‌تواند به‌عنوان گام اول مقابله با فساد تعریف شود.
هاشمی اظهار کرد:در سفرهای متعدد استانی و در جلسه با مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون شاهد هستیم که مدیران استانی بانک توسعه تعاون نظرات کارشناسی و متقن بیان می‌کنند.
رئیس مرکز حراست وزارت تعاون اعلام کرد:عدم بنگاه‌داری بانک توسعه تعاون یکی از نقاطی است که می‌توان به آن بالید.
وی گفت:ارائه خدمات بر بستر فناوری یکی از مسیرهایی است که می‌تواند از فساد احتمالی جلوگیری کند و در این مهم بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های پیشتاز در ارائه خدمات غیرحضوری و بر بستر دیجیتال است.
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود ،خطاب به مدیر جدید دفتر مرکزی حراست بانک توسعه تعاون گفت:در این پست نیاز است که همگام و همراه با مدیران ارشد بانک افق دید را به تمام ایران گسترش دهید.
به گفته وی،صیانت از دارایی‌های ارزشمند بانک که نیروی انسانی آن است باید در اولویت کاری مدیر جدید حراست قرار گیرد.
هاشمی تاکید کرد:حراست‌ها باید تسهیل گر باشند و به‌هیچ‌وجه پذیرفته نیست که همکاران حراست مانع تحقق تصمیم درست مدیران شوند.
رئیس مرکز حراست وزارت تعاون همچنین توصیه کرد:با اطلاعات ناقص و قبل از اینکه سخن فرد دارای پرونده را بشنوید،تصمیم‌گیری نکنید.

نقش مشاوره‌ای حراست‌ها
سید باقر فتاحی،رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم اعلام کرد:مدیران حراست نقش مشاور امین برای مدیران سازمان‌ها رادارند.
وی افزود:در دوره مدیریت حسینی مطلق که دوران حساسی بود بیشترین تغییرات با کمترین حاشیه و با سرعت کم‌نظیر اجرایی شد.
محمدجعفر ایرانی،عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم اعلام کرد:در دوره مدیریت حسینی مطلق تعامل و ارتباط خوبی بین کارکنان بانک و حراست برقرار شد.
وی افزود:در دوره حسینی مطلق رصد اطلاعاتی خوبی نسبت به موضوعات در حراست انجام شد و این مهم موجب شد تا کمترین تخلف و قصور در این دوره ثبت شود.
در این مراسم همچنین ناظر شرعی بانک ،مدیر امور شعب و استان‌ها و مدیر سابق و جدید دفتر مرکزی حراست بانک توسعه تعاون سخنانی ایراد کردند.
در پایان این مراسم با اهدای لوحی از زحمات سید حسن حسینی مطلق تقدیر و با تقدیم حکمی سید حسام‌الدین طباطبایی به‌عنوان مدیر دفتر مرکزی حراست بانک توسعه تعاون معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.