×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عملکرد ایرانداک در سال ۱۳۹۹ منتشر شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از «روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران»، در سال گذشته، با وجود شرایط همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، همه خدمات خود را به‌صورت برخط در اختیار کاربران قرار داد. بر پایه گزارش عملکرد ۱۳۹۹ ایرانداک، بیش از ۴۸۷ هزار پایان‌نامه و رساله دانش‌آموختگان درون کشور، هزار و ۵۸۰ پایان‌نامه و رساله دانش‌آموختگان ایرانی بیرون از کشور، و نزدیک به ۲۴۰ هزار پیشنهاده در پایگاه گنج قرار گرفته است.
همچنین در سال ۱۳۹۹، روزانه ۱۶۱ پارسا، و ۱۰۴ پیشنهاده با همکاری ۴۵۲ موسسه آموزش‌عالی در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده بارگزاری شده است.
افزودنی است ۱۱ کتاب، ۴۸ مقاله نشریه، سه مقاله در همایش ملی، و سه مقاله در همایش جهانی در سال گذشته منتشر شده و یک طرح پژوهشی تقاضامحور و ۱۴ طرح پژوهشی سازمانی پایان یافته است.
گفتنی است در سال گذشته، ۸۹ دوره آموزشی برای ۱٫۸۴۱ نفر دانش‌پذیر در ایرانداک برگزار شده است.
لازم به ذکر است گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به پنج ماموریت بنیادین ایرانداک؛ پژوهش، مدیریت اطلاعات علم و فناوری، آموزش، همکاری و هماهنگی، و پشتیبانی از سیاست‌گذاری علم و فناوری پرداخته که متن کامل و داده‌نمای این گزارش در نشانی irandoc.ac.ir/about/report در دسترس همگان است.