×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
علیرضا نورنژاد بعنوان عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان سازمان اموال تملیکی منصوب شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان را به عنوان «عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی» به مدت سه سال منصوب نمود.

متن حکم بدین شرح است:
جناب آقای علیرضا نورنژاد
«با سلام
به استناد ماده (۲) قانون رسیدگی به تخلفات اداری و ماده (۳) آیین‌نامه اجرایی آن و بنا به پیشنهاد مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده (۳۴) آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری و تأییدیه سامانه نظارت بر انتصاب اعضای هیاتها به شماره شناسه ۸۷۹۰۷، به‌موجب این حکم به‌عنوان «عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی» به مدت سه سال منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون‌مداری و منشور اخلاقی دولت مردمی و در جهت انجام وظایف خطیر و مهم خود، همکاری لازم با مرکز بازرسی، عملکرد مدیریت و پاسخ‌گویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده ۳۴ آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری داشته باشید.
توفیق و سربلندی جناب‌عالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.