×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
عقلانیت، امتیاز منحصر به فرد شخصیت پیامبر است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جشن وحدت که در تالار شهر برگزار شد، سازمان را همه‌ی مردم، و هرکسی را که بتواند برنامه‌ای با رویکرد نشاط‌آفرین داشته باشد، از بدنه‌ی سازمان دانست و گفت: ما در ایام کرونایی خصوصا پیک پنجم روزهای بسیار سختی را گذراندیم و مجموعه‌های گردشگری و به‌خصوص جزیره‌کیش تحت تاثیر قرار گرفت اما خوشبختانه از نیمه‌ی شهریور، رونق و به تبع آن شور و نشاط به جزیره بازگشت.

جعفر آهنگران سعی و نیت سازمان را اجرای باشکوه جشن وحدت و نمایش منویات این نهاد با خاتمه گرفتن ویروس مهلک کرونا عنوان کرد و افزود: همه‌ی مسئولان سازمان نگران هشدارهای نهادهای بهداشتی و ساده‌انگاری مردم هستند و تمام اصناف را موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرده‌ایم تا از کمین پیک‌های بعدی کرونا در امان بمانیم.

آهنگران تصریح کرد: در طراحی برنامه‌های هفته‌ی وحدت تمامی گروه‌های سنی دیده شدند و این امر مرهون زحمات نیروهای گمنام معاونت‌های مختلف سازمان می‌باشد.

رییس هیئت‌‌مدیره‌ی سازمان منطقه آزاد کیش، تمرکز بر عقلانیت را دلیل منحصر به فرد بودن پیامبر عنوان کرد و افزود: شخصیت پیامبر با محور عقلانیت، شخصیتی انسان‌ساز است که در طول تاریخ بر پایه‌ی دوستی، صلح، مهربانی، حکمت و عبرت، بنیاد گذاشته شده و الگو گشته است.