×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عصبانیت توخل از دست بازیکنان تیمش بعد از دو شکست تلخ

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از یورو اسپورت، توماس توخل پس از باخت ۳ بر ۱ چهارشنبه مقابل رئال مادرید در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، علناً از بازیکنان ضعیف چلسی انتقاد کرد. سرمربی آلمانی اعتراف کرد که چلسی شانسی برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد و مدعی شد که عملکرد تیمش در آن شکست و شکست خانگی ۴ بر ۱ شنبه گذشته مقابل برنتفورد غیرقابل قبول بود.
توخل درباره جلسه خود با بازیکنان به خبرنگاران گفت: این یک نوع جلسه درباره بحث فنی نبود، بلکه بیشتر این بود که من دیدگاهم را بیان کردم و گاهی اوقات لازم است سرمربی خیلی شفاف با بازیکنان خود صحبت کند. ما همیشه دیدگاه بازیکنان را در نظر می گیریم. اما در دو بازی گذشته احساس کردیم که شاید لازم باشد دیدگاه خود را بیان کنیم. ما انگشت اشاره خود را به سمت شخص خاصی نشان نمی‌دهیم، به دنبال افراد مقصر نمی‌گردیم، ما با هم در این موضوع شریک هستیم. اصلاً درست  نیست که اینطور دفاع کنیم و به همین دلیل است که ما چلسی همیشگی را در این دو دیدار ندیدیم. قبل از تعطیلات ملی اینطور نبود و به این راحتی دو دیدار مهم را با شکست به پایان بردیم. 
توخل در نیمه اول مقابل رئال، انگولو کانته و آندریاس کریستنسن را از میدان خارج کرد و قبل از این دیدار نیز حکیم زیاش، تیمو ورنر، مارکوس آلونسو و روبن لوفتوس چیک را پس از شکست مقابل برنتفورد کنار گذاشت.
تیم توخل باید بر راهیابی به تورنمنت فصل آینده لیگ قهرمانان، بر حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر تمرکز کند. آن‌ها در حال حاضر سوم هستند، اما تنها پنج امتیاز از آرسنال رده پنجمی فاصله دارند.
سرمربی تیتم فوتبال چلسی در پایان گفت که برای به پایان رساندن این فصل، باید به اصولی برگردند که قهرمان اروپا و جام باشگاه‌های جهان شدند. ما در بازی گذشته فاقد ساختار تیمی بودیم. معمولاً قدرت بزرگ ما این است که می‌توانید به وضوح در بازی ما ببینید که ما چه کاری انجام می‌دهیم و در این دو دیدار شرایط اینطور نبود. بعد از بازی برابر برنتفورد و بعد از بازی برابر رئال مادرید، احساس می‌کردم که فرصت بزرگی از دست دادیم. به همین دلیل است که ما نه تنها ناامید شدیم، بلکه عصبانی نیز هستیم. بعضی وقت ها باید با چنین مسائلی کنار بیایید، این فوتبال آماتور نیست. در فوتبال حرفه‌ای ممکن است در چند دیدار شانس با شما یار نباشد و نتایج ضعیفی کسب کنید.
چلسی در دیدار بعدی خود باید در لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون برود و در ادامه برای جبران شکست خانگی برابر رئال مادرید به اسپانیا سفر خواهد کرد تا برابر رئال مادرید قرار گیرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.