×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

سیباموتور سه شنبه با ۵۰ دستگاه کامیون کشنده فاو به بورس کالا می آید؛ قیمت پایه این خودرو ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان اعلام شده و ۱۴ اسفند به خریداران تحویل داده می شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر ، تالار خودرو بورس کالای ایران سه شنبه ۲۷ دی میزبان عرضه ۵۰ دستگاه کامیون کشنده فاو FAW خواهد بود.

قیمت پایه این خودرو ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان اعلام شده و تاریخ تحویل آن ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ است.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید نیز ۲۰ درصد درنظر گرفته شده است.

هر کد ملی (شخص حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (شخص حقوقی) حداکثر مجاز به ثبت سفارش ۵ دستگاه خودرو است. رنگ خودروها سفید و مدل خودرو ۱۴۰۱ است.

صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران باید جهت تکمیل مراحل خرید همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی ۷ روز تقویمی بامراجعه به پورتال فروش شرکت سیبا موتور به آدرس اینجا bahman.iranecar.com نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل خود اقدام و از این طریق نسبت به پرداخت هزینه های جانبی و انتخاب عاملیت مورد نظر خود جهت تحویل خودروی خریداری شده اقدام کنند.

هزینه های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۰۱ تومان می باشد که ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بابت هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، ۲۵۰ هزار تومان بابت هزینه شماره گذاری، ۱۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان هزینه پست، صدور کارت و هوشمند سازی کارت خودرو، ۷ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۴۰۱ تومان هزینه بیمه شخص ثالث است.

در این روز همچنین ۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس شرکت بهمن دیزل روی تابلو معاملات می رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.