×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی در همایش گرامیداشت روز بیمه استان گلستان که به همت شرکت بیمه البرز و با حضور مدیرعامل این شرکت، نماینده استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی، مدیرکل بیمه سلامت و رئیس پلیس راهوراستان گلستان و جمعی از مدیران ارشد صنعت بیمه و استان گلستان برگزار شد از عملکرد خوب شبکه فروش صنعت بیمه کشور قدردانی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، مجتبی حیدری یکی از راه های افزایش ضریب نفوذ بیمه را تولید محصولات جدید بیمه ای عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بیمه البرز در این راستا خوب عمل کرده و با ابتکار توانسته است محصولات نوین بیمه ای عرضه کند که کار بسیار ارزشمندی است.
وی ادامه داد: ضریب نفوذ کنونی کشور ۱/۸ درصد است که با ضریب نفوذ بیمه مورد انتظار در برنامه هفتم توسعه که هفت درصد است فاصله زیادی داریم و باید با گسترش چتر حمایتی بیمه آرامش و اطمینات خاطر را برای هموطنان به ارمغان بیاوریم و در نهایت ضریب نفوذ بیمه را ارتقاء دهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی از بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت و افتتاح سامانه پرداخت خسارت تصادفات رانندگی (کروکی آنلاین) به مناسبت ۱۳ آذر، روز بیمه و با همکاری بیمه مرکزی و نزاجا خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.