×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نویسنده: دکتر علیرضا مخبر دزفولی

در میان تراکمِ هجومِ رسانه ای و پادرمیانی بسیاری از کشورها برای جلوگیری از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله وحشیانه و گستاخانه رژیم کودک کش اسراییل به کنسولگری کشور عزیزمان در دمشق، با دستور فرمانده کل قوا در خطبه عید فطر مبنی بر لزوم تنبیه متجاوز، ناگهان ده ها پهپاد انتحاری، چون پرندگان ابابیل! صدها کیلومتر از آسمان منطقه را در نمایشی نظامی، آمیخته با غرور طی می کنند و از فضای بسیاری از کشورهای دوست و دشمن با صدایی که بانگ بلند اقتدار است؛ رد می شوند و با اشباع پدافند دشمن زبون که دست ناتوانی به سمت آمریکا و غرب دراز کرده است تا شوهرداری!! (بخوانید کشورداری) کند!! زمینه ساز فرود موشک های بالستیک ساخته جوانان خودباور ایران می شوند؛ تا گنبد آهنین و سامانه های پدافندی استکبار را به سخره بگیرند و در قلب امنیتی ترین مراکزِ اسراییل غاصب فرود آیند. حمله ای که حتی بزرگ ترین تئوریسین های نظامی جهان را در حیرت فرو برده و از آن به “بزرگ ترین حمله پهپادی تاریخ” و پیچیده ترین عملیات نظامی قرن نام می برند. مسأله روشن است، آن ها که باید پیام این حرکت غیرقابل پیشبینی را بگیرند گرفته اند! همان ها که روزگاری دائما از گزینه های روی میز حرف می زدند و امروز بلافاصله اعلام می کنند در هیچ تهاجمی به ایران با هیچکس همراهی نمی کنند!! ایران اکنون مقتدرترین ژنرال خاورمیانه است و رهبر آن، (نه بنا به اذعان رسانه های داخلی) به اعتراف نشریه بسیار معتبر «فوربز» جزو قدرتمندترین مردان جهان است…

و اما به کارگیری مجدد «حربه کهنه و زنگار بسته تحریم» از سوی دولت آمریکا، از سویی پیام روشن عجز از مقابله با نفوذ ایران در منطقه و جهان دارد و از سوی دیگر نشان دهنده خروج گزینه تهاجم نظامی به ایران از روی میز لرزان دیپلماسی استکبار است؛ حتی بعد از زیر و رو کردن خاکِ مهم ترین هم پیمانش در جهان، یعنی اسراییل!

آن چه در پایان این نوشته قابل اعتنا است، تحریم شرکت فولاد خوزستان توسط آمریکا است؛ که نشان دهنده نقش منحصر به فرد این مجموعه بزرگ صنعتی در اقتصاد کشور است. تحریم، تهدید و حمله سایبری به این بنگاه مهم اقتصادی، نشانی از عجز دشمن و البته توأمان افتخاری برای جهادگران مخلص اقتصادی فعال در این شرکت است. در چنین شرایطی شایسته است که بنا بر حکم قاطع رهبری معظم، مدبر و شجاع این مرز و بوم، مسئولین کشوری و استانی در حراست از این مجموعه مبارک بیش از پیش غیرتمند و کوشا باشند.

وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.