×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه رازی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم زیان انباشته یک دهه گذشته بیمه رازی را تا پایان سال ۱۴۰۲ به صفر برسانیم گفت: بیمه رازی از بحران نقدینگی و عملکردی عبور کرده و آینده این شرکت را روشن است.
کیوسک خبر، علی جباری، مدیرعامل شرکت بیمه رازی در نشست خبری با بیان اینکه در ۱۰ ماه نخست امسال، بودجه سال ۱۴۰۱ بیمه رازی محقق شده اظهار داشت:در سال‌های گذشته بیمه رازی ار رقبا عقب مانده و در تلاش هستیم تا سهم شرکت از بازار را با اصلاح پرتفو افزایش دهیم .
وی ادامه داد : به این ترتیب سیاست بازاریابی شرکت به سمت مشتری‌مداری و افزایش وفاداری آنها تغییر کرده و علاوه بر تلاش برای حفظ مشتریان بزرگ، در صدد توسعه خرده‌فروشی از طریق شبکه فروش هستیم.
حضور بیمه رازی در طرح های بزرگ
وی همچنین در ادامه سیاست دیگر این شرکت را حضور در طرح‌های بزرگ عنوان و اعلام کرد: هدف‌گذاری شرکت این است که جزو ۵ شرکت برتر صنعت بیمه قرار گیرد.
این عضو هیات مدیره بیمه رازی همچنین با اشاره ۵ چرخش بنیادین، ۱۵ هدف کلان و ۲۰ راهبرد اجرایی بیمه رازی در دوران مسئولیت‌اش اظهار کرد: سازمان اداری و ساختار نیروی انسانی بیمه ارزی در ۲ سال گذشته اصلاح و به سمت شعبه‌محوری و نماینده‌محوری تغییر کرده و سرمایه شرکت هم ۷ برابر شده و پس از ۱۸ سال این شرکت موفق به اخذ مجوز قبولی اتکایی شده است و ظرفیت نگهداری ریسک یا حق بیمه هم بهبود یافته است.
لزوم پایبندی به ایفای تعهدات و پرداخت به موقع خسارت‌
او تاکید کرد: قبل از سال ۱۴۰۰ شرکت بیمه رازی در پرداخت تعهدات مشکلات داشت که آنها را رفع کرده و هم اکنون یکی از ویژگی‌های شرکت پایبندی به ایفای تعهدات و پرداخت به موقع خسارت‌هاست و یک شروع خوب با یک برنامه‌ریزی درست را تجربه کرده‌ایم.

سهم درمان در پرتفوی بیمه رازی تجمیعی است
جباری همچنین سهم درمان را در پرتفوی بیمه رازی تجمیعی توصیف و تصریح کرد: ما تنها به درمان فروشی روی نیاورده‌ایم و در قالب درباره ریسک‌های دیگری را هم پوشش داده‌ایم، افزون بر اینکه تنها شرکت بیمه‌ای هستیم که کمیته کنترل قراردادهای بیمه درمان را با هدف کنترل ضریب خسارت را در طول اجرای قرارداد فعال کرده‌ایم و به همین علت سهم بیمه شخص ثالث و درمان در سبد فروش بیمه رازی، ترکیب بد و پرریسک ارزیابی نمی‌شود.
مدیر عامل بیمه رازی اظهار کرد: در نه ماهه سال جاری نسبت به ۱۲ ماهه سال گذشته در شاخص حق بیمه تولیدی بیش از ۴۲ درصد، در شاخص سود خالص۱۱۹ درصد رشد و در مجموع دارائی ها نیز ۳۲ درصد رشد تجربه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.