×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بیمه پارسیان با هدف حفظ نشاط، تندرستی و آسایش خاطر خانواده‌ها و کاهش دغدغه افراد در جهت جبران هزینه های درمانی، طرح لیام زندگی را روانه بازار کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در راستای افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان بیمه های زندگی و ارایه خدمات متمایز، طرح لیام زندگی پارسیان با ارایه بیمه درمان تکمیلی خانواده به بیمه شدگان بیمه های زندگی و مستمری پارسیان، ضمن ایجاد پشتوانه مالی مناسب، رفاه حال بیشتری برای هریک از اعضای خانواده در طول مدت بیمه نامه ایجاد نموده است.

براساس این گزارش، در این طرح، تمامی بیمه‌شدگان بیمه‌نامه‌های زندگی و مستمری بدون وجود اقساط معوق در بیمه‌نامه‌های زندگی، می توانند از مزایای طرح بیمه نامه درمان خانواده استفاده نمایند. طرح لیام زندگی در دو سطح عادی و ویژه ارایه شده است. ویژگی متمایز این طرح ارایه انواع بیمه های درمان تکمیلی با کاهش حق بیمه تا سقف ۳۵ درصد متناسب با اندوخته سرمایه گذاری بیمه نامه زندگی ایشان می باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزییات کامل در مورد طرح لیام زندگی می‌توانند به شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سرتاسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان به شماره ۸۲۵۹-۰۲۱ داخلی ۱ تماس حاصل فرمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.