×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

طرح‌های توسعه، مسئله اساسی و برجسته در راستای پیشبرد اهداف شرکت ملی صنایع مس ایران محسوب می‌ شود. این مطلب را دکتر حسین مدرس خیابانی در دیدار خود با مدیران شرکت مهندسی و توسعه ملی مس (متمم ) عنوان کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مس پرس، دکتر مدرس خیابانی در ملاقات خود با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت فوق با تأکید بر اهمیت طرح‌های توسعه اظهار کرد: توجه به طرح‌های توسعه باید جزء اولویت‌های تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت مهندسی متمم باشد .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر، که بر وحدت کلمه و انسجام کلمه تأکید داشتند اظهار کرد : انسجام و همدلی، کلیدی برای موفقیت است. اگر همه فعالان اقتصادی، مدیران و مشاوران و کارکنان، باهم همکاری داشته باشند می‌توانند با وحدت عمل و با سرعت بیشتری به اهداف مورد نظر دست یابند.
دکتر مدرس خیابانی در ادامه تأکید کرد : برای پیشرفت و رسیدن به اهداف توسعه ، تلاش مشترک و همگانی لازم است و همین امر باعث موفقیت و بهبود وضعیت می‌شود.
در پایان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به معاونان ، مدیران و مجریان در این شرکت تأکید کرد : اگر اجرای پروژه‌ها به موقع انجام شود ، باعث افزایش اعتماد بنفس شده و مارا به سمت آینده هدایت خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.