×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
ضرورت هماهنگی، تمرکز اولویت‌بندی برای ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی

در سومین روز از سال جدید سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن،فرماندار ، فرمانده انتظامی به اتفاق تعدادی از مسئولین شهرستان لنجان ضمن بازدید از مرکز توانبخشی شهید مدنی زرین‌شهر، با مسئولین و مادریاران این مرکز خیریه دیدار و گفتگو نمودند.

کیوسک خبر ـ مهندس رخصتی سرپرست مدیریت‌عامل ذوب‌آهن اصفهان ضمن تبریک سال نو به همه مسئولین و خدمتگزارن این مرکز، ادامه حمایت‌های این شرکت را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی یادآور شد و گفت: با توجه به مراجعات بسیار زیاد و درخواست‌های مختلف مددجویان و نیازمندان، ضروری‌ است که در جهت هماهنگی و نظم در امور، ارائه خدمات لازم بر اساس یک ساختار مشخص و متمرکز با اولویت‌بندی لازم صورت گیرد.

وی گفت: ذوب‌آهن اصفهان با هدفمندی و بر اساس برنامه‌ریزی مناسب و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و فرهنگی خو را دنبال می‌کند.
وی افزود: برای ارائه خدمات مناسب و تمرکز حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، با مسئولین شهرستان در حال مذاکره و برنامه ریزی لازم هستیم.

محمدی فشارکی فرماندار لنجان نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند کارکنان مرکز توانبخشی شهید مدنی، از آنان بعنوان مجاهدان خاموش یاد نمود و گفت: اینگونه مجاهدت‌ها در ارائه خدمات به معلولین ذهنی و جسمی و حرکتی بسیار خداپسندانه و ارزشمند است.

وی ضمن قدردانی از حمایت و مساعدت‌های ذوب‌آهن اصفهان، اظهار امیدواری نمود که اینگونه خدمات همچنان با قوت بیشتری دنبال شود. فرماندار لنجان نیز بر تمرکز و اولویت‌بندی در ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی تاکید نمود.

در ابتدای بازدید مذکور، علی‌محمد رضوانی مدیرعامل مرکز توانبخشی شهید مدنی زرین‌شهر گزارشی از وضعیت موجود این مرکز خیریه ارائه نمود و گفت :در حال حاضر تعداد ۳۰۰نفر مددجوی ذهنی، جسمی و حرکتی تحت پوشش و حمایت می‌باشند که تعداد ۲۰۰ نفر از مددجویان بخاطر شرایط خاص جسمی بصورت شبانه‌روزی نگهداری و از مراقبت‌های ویژه برخوردارند.
همچنین دکتر صادقی رئیس بهزیستی شهرستان لنجان یا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.