×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

سرپرست بانک ملی ایران به همراه دیگر مدیران ارشد بانک امروز ضمن بازدید از شعب بازار و تمرکز اسناد، نحوه ارائه خدمات به مشتریان در روزهای پایانی سال را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این بازدید که به همراه صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره، بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران، محمدرضا عبدالملکی رئیس اداره کل حوزه مدیریت، سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی و تنی چند از مدیران دیگر صورت گرفت، آخرین وضعیت نقدینگی، مجموع سپرده ها، اسکناس، ارز، ریسک اعتباری شعبه و… را بررسی و رهنمودهای لازم را جهت افزایش سرویس دهی مطلوب به مشتریان را ارائه کرد.

در ادامه سرپرست بانک ملی ایران ضمن گفت و گو با مدیران و کارکنان این شعب، در جریان آخرین وضعیت خدمات دهی سیستم های الکترونیک بانک ملی ایران نظیر خودپردازها، پایانه های فروش و… قرار گرفت.

در این بازدید که با هدف نظارت و کنترل نحوه سرویس دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، روسای شعب مستقل بازار و تمرکز اسناد گزارش هایی از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال ارایه کردند.

نجارزاده در پایان ضمن تقدیر از همت و تلاش بی ‌وقفه همکاران به ویژه در روزهای پایانی سال، بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تاکید کرد و خواستار توجه حداکثری برای ایجاد رضایت خاطر مشتریان در این ایام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.