×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در ششمین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه این صندوق، بر ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در این شرکت‌ها تأکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، ششمین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در تهران برگزار شد.
مدیر روابط عمومی مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در ابتدای این نشست یک‌روزه که به میزبانی این صندوق برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، مصوبات پنجمین نشست مدیران روابط عمومی را یادآور شد و گفت: در نشست قبلی نقاط قوت و ضعف را بررسی کردیم و نتایج خوبی نیز حاصل شد.

اهمیت ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها
وی با بیان اینکه در این نشست به دنبال بررسی برنامه‌های سال آینده هستیم، تصریح کرد: هدف ما از این قبیل هم‌اندیشی‌ها و جلسات، ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد است.

وی همچنین ضمن تجلیل از عملکرد مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران در جشنواره امتداد؛ توجه به محتوای بیانیه هیئت داوران جشنواره را مورد تأکید قرار داد.

ارائه گزارش مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد
بخش بعدی نشست به ارائه مدیران روابط عمومی حاضر در نشست از جمله؛ مرآت کیش، دخانیات ایران و شسبد اختصاص داشت.

براساس این گزارش، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران در پاورپوینتی گزارشی از برنامه‌های سال جاری و پیش رو، حوزه بودجه، چالش‌های روابط عمومی‌ها و راهکارهای حل آن ارائه کرد.

در بخشی دیگری از این نشست مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد به اهمیت پیوست رسانه‌ای طرح‌های کلان شرکت‌های تابعه صندوق اشاره کرد و از ایجاد تلویزیون اینترنتی و استودیوی صندوق بازنشستگی خبر داد.

بررسی ابعاد و جزئیات بیانیه هیئت داوران جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ امتداد و ابلاغیه شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره پیوست اطلاع‌رسانی طرح‌ها بخش دیگر این نشست را به خود اختصاص داد.

پیگیری مشکلات بازنشستگان صعب‌العلاج
از جمله موارد دیگری مطروحه در این نشست، عیادت و پیگیری مشکلات بازنشستگان صعب‌العلاج در قالب گروه‌های جهادی بود؛ ابتکاری که به همت روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد شکل گرفته و در همین راستا، دیدارهایی نیز انجام گرفته است.

با پایان این نشست، مدیران روابط عمومی حاضر از نمایشگاه مطبوعات در مصلای امام خمینی(ره) بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.