×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صیانت از حریم شهر تهران نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با حریم

در بازدید میدانی مشترک مسئولان ارشد شهرداری منطقه، استانداری و فرمانداری تهران، مسائل و مشکلات حریم منطقه ۱۳ مورد بررسی قرار گرفت و بر همکاری همه جانبه همه دستگاه‌های مرتبط با حریم و مردم در صیانت از حریم محدوده تأکید شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، عابد ملکی معاون عمرانی استاندار تهران به اتفاق آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران و صادقی مدیر کل حریم با همراهی محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از معاونان و مدیران از محدوده حریم بازدید کردند.
در این بازدید که نماینده وزارت راه و شهرسازی ، نماینده بنیاد مسکن و مسئول حریم منطقه ۱۳ نیز حضور داشتند، معضلات و چالش های مربوط به حریم منطقه احصا و تدابیر واحدی به منظور صیانت از حریم ، کنترل و برخورد با تخلفات ساختمانی اندیشیده شد.
عابد ملکی معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در بازدید اخیر ، هماهنگی خوبی وجود داشت و این شیوه باعث ایجاد ادبیات مشترک بین نهادهای مسئول شده و کنترل و نظارت بر اراضی و مسئولیت هایی که شهرداری های مناطق در حریم دارند را افزایش می دهد .
همچنین ، شهردار منطقه ۱۳ ، مسائل و موضوعات مربوط به شهرک موسوم به زیتون و مشکلات روستاهای همه سین ، هاجر آباد و سرخه حصار و محدوده حریم را تشریح کرد و خواستار همکاری کلیه دستگاه های مرتبط برای حل این مسائل و موضوعات شد .
محمد هادی علی احمدی ، هدف از این بازدید مشترک را هم افزایی و تعامل بیشتر شهرداری، استانداری و فرمانداری به منظور حفظ و صیانت از حریم دانست و ابرازامیدواری کرد: نگاه تعاملی بین مجموعه شهرداری تهران ، فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران موجب می شود تا این هم افزایی سبب کارکرد موثر شود.
شهردارمنطقه ۱۳ ، نظارت بر ضوابط حریم و برنامه ریزی برای تدوین راهکار های مناسب برای آن در کلانشهر تهران ، موضوع و چالش شهری فرا منطقه ای و سازمانی دانست و ادامه داد : هم اکنون تعامل و هماهنگی‌های خوبی در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته، به طوری که با تلاش شبانه روزی کلیه عوامل شهرداری و همکاری سایر دستگاه‌ها، شاهد کاهش روند تخلفات در حریم بوده‌ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.