×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جامعه نخبگانی در حقیقت آینده سازان مملکت به شمار می آیند و حمایت بیمه گران از این طیف یک ماموریت اساسی است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استاد هاشمی که در جمع، رئیس و مدیران بنیاد شهید، مدیران ارشد شرکت بیمه دی و نفرات برتر کنکور سال جاری سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: همت دانش پژوهی و اراده علم آموزی از نوع دانشگاه و موسسات آموزش عالی، اهمیت بیشتری دارد که به حکمرانی دانش در کشور منتهی خواهد شد.
رئیس کل بیمه مرکزی از برگزیدگان و نفرات برتر کنکور به عنوان مدیران راهبردی آتی کشور یاد کرد و از حمایت گسترده صنعت بیمه از جامعه نخبگانی خبر داد.
در این نشست دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی _ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید_ نیز با اشاره به نقش ارزشمند صنعت بیمه در تولید علم و توسعه فناوری در کشور، اظهار داشت: سرمایه گذاری والدین برگزیدگان و نفرات برتر کنکور می تواند فرصتی برای تولید محصولات نوین در صنعت بیمه تلقی شود.
وی از فرزندان جامعه ایثارگران و شهدا به عنوان وارثان راستین قهرمانان کشور یاد کرد و گفت: جوانان نخبه امروز باید خود را برای جهاد علمی آماده کنند تا ملت ما در برابر زیاده خواهی ها و تحریم های دشمنان، ایستادگی کند.
گفتنی است، طاهر موهبتی _ مدیرعامل شرکت بیمه دی_ ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس بنیاد شهید و همراهان ایشان در این آیین فرهنگی، نسبت به ادامه روند حمایت صنعت بیمه از نخبگان علمی و سرمایه های انسانی تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.