×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همایش گرامیداشت روز بیمه استان همدان با حضور استاندار همدان، رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گرانن،مدیرعامل بیمه نوین و جمعی از مدیران ارشد صنعت بیمه و استان امروز(۸ آذر) در سالن اجتماعات استانداری همدان برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه ‎گران ایران، محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران در همایش روز بیمه استان همدان ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار همدان به چالش‎های بیمه گران این استان، بر لزوم تقویت جایگاه صنعت بیمه در استان تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به فروش سخت محصولات بیمه ای در یک استان کشاورزی و دامداری افزود: به دلیل شرایط خاص حاکم بر این منطقه، فعالیت بازیگران صنعت بیمه استان همدان جای تقدیر و تشکر دارد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران تصریح کرد: صنعت بیمه نقش مهمی در یاری رساندن به دولت در زمینه جبران خسارت‎های وارده به شهروندان ایفا می‎کند. به همین دلیل لازم است تا دولت و دستگاه‎های اجرایی در مسیر تعالی اقتصاد کشور، با کمک به حفظ منابع صنعت بیمه، به دنبال تسهیل گری رشد و توسعه این صنعت باشند.

محسن پورکیانی در ادامه با تاکید بر این که باید تلاش نمود انواع محصولات و خدمات بیمه ای با قیمت مناسب به دست مردم برسد، وضع عوارض مختلف بر صنعت بیمه را مانعی برای توسعه فرهنگ بیمه دانست و همراهی دولت و قوه مقننه را در مرتفع نمودن این چالش راهگشا دانست.

گفتنی است گرامیداشت هفته بیمه از تاریخ ۷ آذر لغایت ۱۳ آذر در تمامی استان های کشور برگزار می گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.