×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در راستای فرهنگسازی و معرفی خدمات، قابلیت ها و ظرفیت های صنعت بیمه سریال “چشم بندی” از جمعه نهم دی ماه روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، این سریال با کارگردانی “شاهد احمدلو”، تهیه کنندگی “سلیم ثنایی” و هنرنمایی جمعی از بهترین بازیگران و عوامل سریال و سینمایی کشور از دی ماه میهمان خانه های مردم خواهد شد.
بر اساس این گزارش بازیگرانی نظیر:
حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست و شهین تسلیمی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.
این ملودرامی اجتماعی بر اساس قصه ای از “امیر ابیلی” به نگارش درآمده حکایت روابط شخصی و اجتماعی چند خانواده است که به دلیل آتش سوزی کارخانه ای با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم می کنند و داستان های جذابی رقم می خورد.
شایان ذکر است این سریال که در گروه اجتماعی شبکه سه سیما و با حمایت های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق تامین خسارت های بدنی تهیه شده به عنوان سریال اصلی از رسانه ملی پخش خواهد شد.
گفتنی است در سال های اخیر دو برنامه پرطرفدار “دوربرگردون” و “پلاک ۱۳” نیز با حمایت صنعت بیمه و محوریت معرفی خدمات و محصولات بیمه ای و همچنین آشناسازی آحاد مردم با ویژگی های این صنعت و کاهش سوانح جاده ای، طراحی، تولید و پخش شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.