×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صنعت‌نفت صدرنشین شد/ دومین شکست متوالی گل‌گهر

به گزارش ایرنا؛ امروز (شنبه) از هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های، صنعت‌نفت‌آبادان در خانه خود برابر گل‌گهرسیرجان قرار گرفت و در حالی‌که با یک گل عقب بود در نهایت به برتری دو بر یک رسید.
قضاوت این دیدار را «بیژن حیدری» با کمک‌های «آرمان اسعدی» و «هیوا بهمن» برعهده داشت.
شاگردان «امیر قلعه‌نویی» که پس از شکست در دیدار قبلی مقابل پیکان، نیاز مبرمی به برتری داشته تا صدر را حفظ کنند از همان ابتدا حملاتی را طراحی کردند.
در دقیقه ۲۶ حملات میهمان نتیجه داد و «گادوین منشا» با شوتی مهار نشدنی از داخل محوطه جریمه، گل نخست بازی را برای گل‌گهر به‌ثمر رساند. این ششمین گل منشا در فصل جاری لیگ برتر بود.
در نهایت نیمه نخست با همین گل به سود گل‌گهر همراه شد.
میزبان در نیمه دوم برای رهایی از شکست حملاتی را طراحی کرد و در دقیقه ۵۱ صاحب پنالتی شد تا «طالب ریکانی» گل تساوی را به ارمغان آورد.
در دقیقه ۶۶ «رضا خالقی‌فر» که تنها لحظاتی از حضورش در میدان می‌گذشت با ضربه سر تماشایی زننده دومین گل میزبان لقب گرفت تا تیم تحت هدایت «سیروس پورموسوی»‌ بازی باخته را با برتری عوض کند.
در دقیقه ۷۵ گل‌گهر در آستانه گل تساوی قرار گرفت که ضربه «پیمان رنجبری» را ابتدا «حامد فلاح‌زاده» دفع کرد و توپ برگشتی را هم رنجبری به تیرک دروازه زد.
تلاش میهمان ثمری نداشت تا دومین شکست متوالی گل‌گهر رقم خورده و این تیم با توقف در امتیاز ۱۰، صدر را از دست بدهد.
صنعت نفت هم با حفظ روند مناسب خود به امتیاز ۱۱ رسید تا صدرنشین جدید لیگ لقب بگیرد.
ترکیب نفت
حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، علی عبدالله‌زاده(محمدرضا غبیشاوی)، محمود مطلق‌زاده، طالب ریکانی، مهدی زبیدی(فاخر تهامی)، احمد شریعت‌زاده (رضا خالقی‌فر)، عبدالله ناصری، حسین ساکی و محمدحسین زواری (علی حنفی)
ترکیب گل‌گهر
علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی (علی قربان‌خانی)، نوید آشوری ، پیمان رنجبری و گادوین منشا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.