×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر استاد هاشمی، در دومین نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی صندوق تامین خسارت های بدنی در استان فارس از بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در تسهیل ارائه خدمات به مردم از سوی این صندوق در سراسر کشور قدردانی کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، د‌کتر علی استادهاشمی با حضور در این نشست، تلاش‌ها و اقدامات ارزنده صندوق تامین خسارت‌های بدنی در سراسر کشور را شایسته قدردانی ویژه دانست و گفت: صندوق تامین خسارت های بدنی به عنوان یک نهاد ارزش آفرین در صنعت بیمه همواره با ارائه خدمات، حامی زیان دیدگان و اقشار آسیب‌پذیر در شرایط سخت است.
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به گستردگی خدمات این صندوق در سراسر کشور، بهره‌مندی این صندوق از فناوری های جدید و اتصال به سامانه های مختلف را یکی از عوامل موفقیت آن اعلام کرد و گفت: ارائه خدمات الکترونیکی و آنلاین تاثیر شایسته ای در تسریع و تسهیل ارائه خدمت به ذی‌نفعان صندوق داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت دانش تخصصی و مهارت های کاربردی نیروی انسانی صندوق تاکید کرد و گفت: هزینه برای آموزش و بازآموزی نیروی انسانی نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که هر سازمانی برای بقا و پویایی به آن نیازمند است.
استادهاشمی توسعه امور علمی و پژوهشی در صنعت بیمه را نیز ضروری دانست و بر تعامل بیشتر ارکان صنعت بیمه با پژوهشکده بیمه برای  اشتراک و مستندسازی تجربیات تاکید کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان از اقدامات صندوق تامین خسارت های بدنی در توسعه فرهنگ بیمه به ویژه در میان موتورسیکلت سواران تقدیر کرد و گفت: امیدورام روزی فرا رسد که هیچ وسیله نقلیه ای بدون بیمه شخص ثالت تردد نکند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.