×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
«صنایع شیر ایران» در جایگاه نخست صنعت غذا و لبنی ایران

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، شرکت صنایع شیر ایران در بیست ‌وچهارمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI100) با بررسی و اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران موفق به کسب این افتخار شده است.

در این رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی شرکت‌ها را بر اساس ٣٣ شاخص کمی ارزیابی و با توجه به نتایج به دست آمده، ضمن معرفی شرکت‌های برتر ایرانی، از این شرکت‌ها در ١٠ گروه صنعتی تجلیل و لیست ۵٠٠ شرکت برتر ایران در تمامی حوزه های فعالیتی معرفی شد که پگاه در لیست اول و بین ١٠٠ شرکت برتر ایران قرار گرفت.

ارزیابی شرکت‌های برتر ایران بر اساس شاخص‌هایی چون «اندازه و میزان رشد شرکت»، «سودآوری و عملکرد»، «بهره‌وری کل»، «میزان صادرات»، «میزان نقدینگی»، «وضعیت شاخص‌های بدهی» و «شاخص‌های بازار» انجام شده و شرکت صنایع شیر ایران نخستین شرکت تولیدی صنعت غذایی و لبنی کشور در این رده‌بندی است.

فهرست رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎‌رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور به دست آورند.

گفتنی است، سازمان ‌مدیریت صنعتی از سال ١٣٧٧ به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران پرداخته است و شرکت صنایع شیر ایران تا پیش از این ٣ بار موفق به کسب جایگاه در این رتبه بندی مهم اقتصادی کشور شده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.