×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
صلاح: برای بازیکنان یونایتد احترام قائل هستم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از بی ساکر، در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفلید در حالی برابر هم به میدان رفتند که لیورپول با ۴ گل برنده شد. محمد صلاح بعد از پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم هافبک‌ها و خط دفاع ما بازی آسانی برابر یونایتد داشت. همیشه در موقعیت های تک به تک تیم برتر زمین بودیم و هر وقت توپ را از دست دادیم بلافاصله آن را مال خود کردیم. به همین خاطر بود که امسال در هر دو دیدار توانستیم کلین‌شیت کنیم و گل نخوریم.
با این حال، پس از اینکه صلاح به دلیل رفتار ظاهراً توهین‌آمیز نسبت به یونایتد با انتقاد مواجه شد،  اظهارات خود را شفاف کرد و گفت که منظور او خط میانی تیم خود بوده و نه خط میانی تیم حریف. 
صلاح روز چهارشنبه در شبکه‌های اجتماعی نوشت: منظورم خط هافبک و دفاع ما بود که کار را برای ما آسان کرد. من در مورد بازیکنان منچستریونایتد که به آنها احترام می گذارم صحبت نکردم.
این مهاجم مصری از ماه فوریه برای لیورپول گلی نزده بود اما با فضایی که خط دفاعی از هم گسیخته یونایتد در اختیارش قرار داده بود به فرم خود بازگشت تا تعداد گلهای او در این فصل به ۳۰ برسد.
 انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.