×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، فرید دهقانی مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اعلام خبر فوق گفت: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی طی ۱۴ سال از فعالیت خود ۱۷۴۲ فقره بیمه نامه سرمایه گذاری و اعتباری به مبلغ ۱۰۲۸ میلیارد تومان صادر کرده که ۵۹۲ میلیارد تومان آن مربوط به دو سال گذشته است.

وی عنوان کرد: تقویت صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به عنوان یکی از نهادهای حمایتی کشور به منظور توسعه سرمایه گذاری های خطرپذیر بخش معدن و صنایع معدنی یکی از اقدامات مهمی است که در سال ۹۸ عملیاتی شد.

دهقانی با اشاره به اقدامات اخیر ایمیدرو در افزایش سرمایه صندوق افزود: یکی از پشتوانه های این صندوق افزایش سرمایه است که در سال ۹۸ از ۱۴۳ میلیارد به ۳۵۰ میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که طبق برنامه های سازمان ایمیدرو، این نهاد پشتیبان معادن بخش خصوصی، سال ۹۹ برنامه افزایش سرمایه تا ۵۰۰ میلیارد تومان را پیش رو دارد.

وی یادآور شد: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، حمایت از طرح فعال سازی معادن کوچک را نیز جزو فعالیت های خود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.