×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
صدور واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان

بانک آینده با هدف تکمیل سبد محصولات مالی خود و بهره‌مندی مشتریان از مزایای سرمایه‌گذاری کم‌ریسکِ میان‌مدت و بلندمدت در بازار سرمایه، اقدام به عرضه واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان» کرده است.
کیوسک خبر ـ صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان با درآمد ثابت، نوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری است که بین ۷۵ تا ۹۰ درصد از کل وجوه جمع آوری‌شده از سرمایه‌گذاران را در دارایی‌های با درآمد ثابت و بدون‌ریسک از جمله اوراق مشارکت، سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری می‌‌کند. اگرچه به‌دلیل متأثر بودن بازدهی صندوق‌ها از شرایط بازار سرمایه، بازدهی ثابت و تضمین‌شده‌ای برای صندوق گسترش فردای ایرانیان نمی‌توان متصور بود، اما به‌دلیل ساختار دارایی‌های آن، بازدهی این صندوق، نوسان کم‌تری خواهد داشت.
نرخ سود این صندوق‌ها تا حدودی قابل پیش‌بینی است؛ از همین‌رو، به صندوق‌های با ریسک بسیار اندک هم معروف هستند. حداقل بازدهی این صندوق ۱۶درصد پیش‌بینی شده، ولی طی ماه‌های اخیر، سود پرداختی به مشتریان، حداقل حدود ۱۹درصد بوده است. پیش‌بینی می‌شود؛ در ماه‌های آتی، این صندوق بتواند بازدهی خود را به ۲۱درصد (سقف نرخ پیش‌بینی)، افزایش دهد. بنابراین مشتریان با در‌نظر‌گرفتن ریسک‌های مترتب بر بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری که در اساسنامه و امیدنامه صندوق، تصریح شده است، می‌توانند نسبت به سرمایه‌گذاری در صندوق گسترش فردای ایرانیان، اقدام کنند.
روزشمار‌بودن سود صندوق، بدون نرخ شکست و نیز معافیت مالیاتی برای اشخاص حقوقی، از جمله مزایای اصلی صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان برای مشتریان، در مقایسه با سپرده‌های بانکی است.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده در سراسر کشور یا وب‌سایت رسمی صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان gostareshfund.ir با ویژگی‌ها و نحوه صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری آشنا شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.