×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صحبت های ایموبیله قبل از تقابل با بلژیک در یک چهارم نهایی

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از فوتبال ایتالیا، چیرو ایموبیله مهاجم ایتالیا قبل از دیدار برابر بلژیک گفت: من اعتماد همه را احساس می کنم، اکنون واقعاً احساس خوبی دارم. ما در برابر اتریش بازی بسیار خوبی انجام دادیم  شاید بهترین بازی نباشد ، اما نتیجه را کسب کردیم.احساس می کنم همه به من اعتماد دارند. من هرگز چنین احساسی نداشته ام. من باید گل های بیشتری با تیم ملی به ثمر می رساندم ، اما یک پیروزی می تواند گذشته و همه موارد گفته شده را فراموش کند.  
او در ادامه گفت: رابطه با مانچینی خیلی خوب است و این مهم است. من همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و ویالی هم خیلی به من کمک می کند.  

ایموبیله اضافه کرد: ما مسئولیت مهمی بر عهده داریم. ایتالیا چهار جام جهانی برنده شده است و  ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و همانطور که تاکنون بازیهای خودمان را انجام داده ایم بازی کنیم. 
حالا آتزوری ها در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا به مصاف روملو لوکاکو و بلژیک می روند اما کوین دی بروین و ادن هازارد به دلیل مصدومیت ممکن است بازی را از دست بدهند.
آتزوری ها پنج سال پیش در اولین بازی خود در یورو ۲۰۱۶ بلژیک را شکست دادند.
ایموبیله گفت: لوکاکو بسیار قدرتمند است. دی بروین و هازارد همیشه نقشی اساسی دارند. آنها می توانند تعادل را در هر بازی عوض کنند. آنها در مقایسه با پنج سال پیش تجربه بیشتری داشته اند و لوکاکو در دوران کونته بسیار پیشرفت کرده است. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.