×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شهید معیری و شهید پاک‌نژاد الگویی برای مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی هستند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عادل دهدشتی در مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیر و ۶۲ شهید بزرگوار سازمان تأمین اجتماعی که با حضور خانواده معظم این شهدای گرانقدر برگزار شد، اظهار داشت: مدتها بود که به دنبال فرصتی برای عرض ادب خدمت خانواده شهدا بودیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت مواجه هستیم و در نهایت تصمیم گرفتیم که در هر استان به صورت جداگانه مراسم بزرگداشت برگزار شود و در تهران نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراسمی با حضور خانواده معظم شهدا برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه احترام به خانواده معظم شهدای سازمان تأمین اجتماعی و حضور در منزل بزرگواران وظیفه مدیران سازمان تأمین اجتماعی است، افزود: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال این عزیزان را دعوت کردیم تا در کنار هم آرمان‌های بلند شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مرور کنیم.

دهدشتی افزود: شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس که خانواده و شهر و دیار خود را رها کردند و برای دفاع از کیان این کشور جان خود را فدا کردند، پیامی برای ما داشته اند و رسالتی برای خود قائل بوده اند. آنها برای اهدافی متعالی و برای نگه داشت نظام اسلامی و استقلال ایران جان خود را فدا کردند. پایداری نظام اسلامی و امنیت و استقلال کشور ثمره مجاهدت آن بزرگواران است.

وی با تأکید بر اینکه مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی برای خدمت به مردم و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت پوشش این سازمان، شهدای گرانقدر تأمین اجتماعی را الگوی خود می‌دانند، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در انجام تعهدات خود موفقیت‌های بزرگی بدست آورده است اما قطعا با نقطه مطلوب و تحقق اهداف و آرمانهای شهدا فاصله داریم و نیازمند تلاش و کوشش بیشتری هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمام تلاش ما این بوده است که تامین اجتماعی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در مسیر صحیح خدمت به بیمه شدگان و بازنشستگان قرار گیرد و بتوانیم وظیفه خود را در قبال جامعه به خوبی انجام دهیم. در شرایط سخت کشور و تحریم‌های ظالمانه خوشحالیم که ادعا کنیم تامین اجتماعی کمترین اثرپذیری را از جنگ اقتصادی داشته است.

دهدشتی ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی و با وجود همه محدودیت‌ها موفق شدیم خدمات سازمان تأمین اجتماعی را ارتقاء دهیم و نمونه کوچکی از این اقدامات افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران است که از سال ۹۸ تا کنون نزدیک به دوو نیم برابر افزایش حقوق داشتیم که کار بزرگی است و منابع مالی قابل توجهی برای تحقق این موضوع تجهیز شده است.

در ادامه این مراسم فرزند شهید ابوالقاسم فریدی، همکار اداره کل غرب تهران به بیان خاطراتی از آن شهید بزرگوار پرداخت و در پایان مراسم از تابلو یادبود شهید سید هاشم معیری که در ورودی ساختمان شهید معیری در ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی نصب شده است، رونمایی شد.