×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
شهروندان زلزله زده سی سخت تنها نخواهند ماند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
هموطنان گرامی
بار دیگر زمین لرزید و گوشه ای از کشور عزیزمان، ایران سرافراز را لرزاند. این بار، خشم طبیعت زندگی شهروندان سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد را با سختی و مشکلات همراه کرد. اکنون هم خوشحالیم و هم ناراحت و نگران. خوشحالیم از این که جان هموطنان عزیزمان در این حادثه در امان ماند و شاهد خسارات جانی نبودیم و ناراحت و نگران از این که در این شرایط سخت شیوع کرونا و زمستان و سردی هوا، برخی از عزیزان مان مصدوم شدند و هزاران واحد مسکونی خسارت دید. اکنون مردم غیور این شهرستان بدون سرپناه اند و زندگی به سختی در جریان است. 
اما مردم دریا دل ایران زمین در حوادث تلخ و ناگوار،کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته اند. بارها و بارها در شرایط سختی که برخی هموطنان مان با مشکل مواجه شده اند، به یاری شان برخاسته اند و آن ها را در گرفتارها و مشکلات رها نکردند. زلزله رودبار، بم، کرمانشاه و ده ها حادثه دیگر، همدلی و نوع دوستی مردم کشورمان را به تصویرکشید به گونه ای که جهانیان را به حیرت وا داشت و امروز نیز اگر چه شهروندان غیور و نجیب سی سخت نیازمندکمک هستند، اما بدون شک تنها نیستند.
مجموعه بانک رفاه کارگران همچون گذشته در این مسیر پیشگام است و در اولین ساعات پس از وقوع حادثه کمک های خود را در اختیار هموطنان آسیب دیده از زلزله سی سخت قرار داد و این کمک ها هنوز هم ادامه دارد. مطمئن هستیم که مردم بزرگ ایران نیز درکارزار کمک رسانی به آسیب دیدگان، تردید نمی کنند. هموطنان سی سختی را تنها نمی گذارند و به زودی شاهد رفع خرابی ها و برگشت مردم صبور و مهربان این دیار به زندگی عادی شان خواهیم بود. ان شاءا..     

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.