×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شهدای مدافع سلامت، تصویری از انسانیت و هویت انسانی خلق کردند

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: وظفیه خود می‌دانیم که از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت تکریم و تلاش کنیم که ادامه‌دهنده راه شهدای گرانقدر سلامت باشیم. پایداری و مقاومت خانواده محترم شهدای سلامت سازمان تامین‌اجتماعی برای ما ارزشمند است و به‌عنوان اعضای خانواده تأمین‌اجتماعی در کنار این عزیزان هستیم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی همزمان با ششمین روز هفته تأمین‌اجتماعی در دیدار با خانم سلمانیان همسر شهید شهروز کریمیان و خانواده این شهید گرانقدر مدافع سلامت بیمارستان شهید فیاض‌بخش گفت: خانم سلمانیان همکار خوب ما در بیمارستان فیاض‌بخش هستند و در بازدیدی که از بیمارستان داشتیم، رفع مسائل و مشکلات بیمارستان را با جدیت پیگیری و مطالبه کردند که زحمات ایشان و تعلق خاطری که به بیمارستان فیاض‌بخش دارند، بسیار ارزشمند است.
دکتر موسوی اظهار داشت: خدا را شاکریم که در هفته تأمین‌اجتماعی و در آستانه عید غدیر در خدمت خانواده یکی از شهدای بزرگوار مدافع سلامت مردم هستیم. در روایات آمده است که خانه شهید، خانه خداست و کرامت دارد. ما در این دیدار مفتخر هستیم که از مقام شامخ شهدا مدد بگیریم و از سیره شهدای بزرگوار الگوبرداری کنیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: وقتی در دیدار و گفت‌وگو با خانواده معظم شهدا با سیره زندگی شهیدان بزرگوار آشنایی پیدا می‌کنیم؛ این امر مشهود است که گویی شهدای بزرگوار برای رسیدن به این مقام انتخاب شده‌اند. زمینه و بستر شهید شدن برای شهدا فراهم شده است و سعادتی است که گذر از این دنیا و ورود به دنیای آخرت، از مسیر ایثار و فداکاری و شهادت باشد و شهدای سلامت این ویژگی را داشته‌اند. ما با عمق دل و جان خود، برجستگی و شاخص بودن شهدا را درک کرده‌ایم.
دکتر موسوی ادامه داد: شهدای مدافع سلامت، تصویری از انسانیت و هویت انسانی خلق کردند و در وسط میدان ایثار ایستادند و همچون شهدای دوران دفاع مقدس، فداکارانه جان خود را برای حفظ سلامتی مردم فدا کردند. وظفیه خود می‌دانیم که از خانواده معظم شهدا تکریم و تلاش کنیم که راه شهدا را به مردم نشان دهیم و در حد وسع و توان خود ادامه‌دهنده راه شهدای گرانقدر سلامت باشیم. پایداری و مقاومت خانواده محترم شهدای سلامت سازمان تامین‌اجتماعی برای ما بسیار ارزشمند است و به‌عنوان اعضای خانواده تأمین‌اجتماعی همواره در کنار این عزیزان هستیم.
خانم سلمانیان، همسر شهید کریمیان نیز در این دیدار از توجه دکتر موسوی به خانواده شهدای سلامت قدردانی کرد و گفت: شهید کریمیان از همکاران خوشنام و زحمت‌کش بیمارستان شهید فیاض‌بخش هستند و بعد از شهادت ایشان تمامی همکاران و بسیاری از بیماران که با ایشان آشنایی دارند، از این شهید عزیز به نیکی یاد می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.