×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ساختمان جدید بیمه رازی در استان کردستان با حضور رئیس‌کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه رازی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و دیگر مسئولان استانی در سنندج افتتاح شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر استادهاشمی در این مراسم از انجام مکاتبات لازم برای پوشش بیمه‌ای مرزنشینان استان کردستان خبر داد و گفت: بیمه مرکزی آمادگی همکاری با شرکت های بیمه برای طراحی محصولات ویژه استان های مرزی را دارد.
وی خاطرنشان کرد: بیمه رازی خدمات بیمه ای خوبی در استان کردستان ارائه کرده است اما هنوز تمام ظرفیت های این استان تحت پوشش بیمه قرار نگرفته و این همت جدی شرکت های بیمه را می طلبد.
رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه از همکاری جدید بیمه مرکزی و بانک مسکن در قالب یک  تفاهم‌نامه‌ خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه که به زودی امضاء خواهد شد، پیمانکاران برای پوشش بیمه‌ای حوادث ملزم به خرید بیمه‌نامه می شوند.
وی با اعلام اینکه بیمه های مسوولیت، مهندسی و آتش‌سوزی از مهمترین بیمه نامه ها برای ساختمان به شمار می آید، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تمامی کسانی که از بانک مسکن تسهیلات می‌گیرند، باید بیمه نامه های ساخت و ساز و حوادث مرتبط با ساختمان را دریافت نمایند.
وی با اشاره به نقش حمایتی صنعت بیمه در روزهای سخت گفت: خرید بیمه نامه با پوشش های متناسب از ضرر و زیان‌های هنگفت در هنگام بروز حوادث جلوگیری می کند و در واقع بیمه کمک می‌کند تا زیاندیدگان مالی حوادث به شرایط قبل از حادثه بازگردند .
همچنین در ادامه رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اجرای طرح نوین “بیمه پرهیب” از سوی بیمه رازی گفت: این نوع بیمه در استان کردستان برای سیاست‌های عمرانی قابل استفاده خواهد بود. در واقع این بیمه نامه ترکیبی از بیمه‌های مهندسی و مسوولیت است که در پروژه های عمرانی، دوره ساخت و هم بعد از ساخت را پوشش می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.