×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

در راستای افزایش ضریب نفوذ و سطح خدمات بیمه‌گری و همچنین تسریع و تسهیل پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران، شعبه زنجان بیمه حافظ با حضور مدیرعامل شرکت افتتاح شد.

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، سعید احدی، رئیس شعبه زنجان بیمه حافظ ضمن خیر مقدم به میهمانان و مدیران حاضر در مراسم افتتاحیه شعبه متبوع خود، اظهار کرد: پایین بودن سطح بیمه در استان زنجان نشان دهنده فضایی گسترده برای فعالیت بیمه‌گری در این استان است و ما به این فضا به چشم یک فرصت نگاه می‌کنیم.
وی با اشاره به افزایش سرمایه شرکت و فراهم شدن فضای دریافت مجوز برای فعالیت در سرزمین اصلی، گفت: با توجه به رشد روز افزون بیمه حافظ در این صنعت، اکنون این شرکت آمده است تا در میان سایر شرکت های بیمه‌ای با تکیه بر تجارب مدیرانش، جای خود را در صنعت بیمه استان باز کند و این مهم با یاری شما عزیزان امکان پذیر خواهد شد.

افتتاح پانزدهمین شعبه بیمه حافظ در زنجان
جلال سلطانی، مدیرعامل بیمه حافظ در این مراسم ضمن قدردانی از حاضرین گفت: از اینکه پانزدهمین شعبه بیمه حافظ در زنجان افتتاح می شود، خرسند هستیم و امیدواریم با افزایش سرمایه صورت گرفته بتوانیم خدمات موثرتری ارائه کنیم.
وی ادامه داد: مرحله نخست افزایش سرمایه شرکت بیمه حافظ به ثبت رسیده و با این اتفاق سطح توانگری شرکت بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است و رسما از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شدیم.
سلطانی با اشاره به دریافت مجوز فعالیت در سرزمین اصلی در آینده نزدیک، اظهار کرد: با دریافت این مجوز می توانیم با قدرت در استان های کشور فعالیت خود را آغاز کنیم. در این راستا، هدفگذاری بر افتتاح ۱۰ شعبه جدید در سراسر کشور صورت گرفته است که تعداد شعب بیمه حافظ را به ۳۰ عدد ارتقا خواهد داد.

آینده‌ای روشن در انتظار شعبه زنجان
همچنین در این مراسم ابوذر حبیبی، نائب رئیس شورای هماهنگی سندیکای بیمه‌گران استان زنجان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران خود در شعبه جدید بیمه حافظ، گفت: امیدواریم شعبه زنجان بیمه حافظ یکی از شاخص ترین شعب شرکت در رتبه‌بندی‌ها باشد و ما در این راستا از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.
وی به چالش های جدید صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: در استان زنجان خسارت های بخش درمان گریبان اکثر شرکت را گرفته است. در این شرایط موضوع نرخ ها و پرداخت خسارت ها از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا، شرکت هایی که فعالیت خود را به تازگی در استان آغاز می کنند با ارائه خدمات بهتر می توانند به خوشنامی صنعت بیمه کمک کنند.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاح شعبه زنجان بیمه حافظ با حضور مدیرعامل، مدیر امور شعب و نمایندگان این شرکت و همراهی جمعی از معاونین و مدیران استانداری زنجان، مدیرکل‌ها و روسای سازمان اقتصاد و دارایی، بهزیستی، شرکت گاز، دانشگاه زنجان، اداره راهداری، شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی، سازمان نظام مهندسی، اداره کل منابع طبیعی و کارگزاران بیمه در زنجان برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.