×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

معاون مشاوره و تحقیق سازمان مدیریت صنعتی و مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر ایران از معرفی شرکت های برتر ایران در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایدرو نیوز، مجید درویش گفت: در بیست و پنجمین دوره انتخاب شرکت های برتر ایران ۳۳ شاخص مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است.

وی اندازه و رشد شرکت، سودآوری و عملکرد، بهره وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار را از جمله دسته بندی های اصلی(IMI- 100) برای ارزیابی شرکتها عنوان کرد که هر یک شامل شاخص های مختلفی هستند.

درویش افزود: در رتبه بندی علاوه بر اینکه جایگاه هر شرکت در فهرست های عمومی نشان داده شده، جایگاه شرکت در گروه صنعتی مربوط نیز مشخص می شود.

معاون سازمان مدیریت صنعتی افزود : حضور شرکت ها در این رتبه بندی کاملا اختیاری و داوطلبانه است و آمارهای عملکردی ارائه شده از سوی آنها، از صورت های مالی مستند و حسابرسی شده استخراج شده است .

مدیر مرکز رتبه بندی شرکت ها با اشاره به اهداف سازمان مدیریت صنعتی از رتبه بندی شرکت های بزرگ ایران گفت: تولید اطلاعات بنگاه های بزرگ اقتصادی و شفاف سازی فضای کسب و کار، میزان اثرگذاری شرکت ها در اقتصاد ملی و گسترش رقابت بین بنگاهها از جمله اهداف رتبه بندی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.