×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی بانک توسعه تعاون اعلام داشت شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون منشا اثرات مثبت است.

کیوسک خبر ـ حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی در آیین معارفه هوشنگ حسنی عضو جدید هیات مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون اظهار داشت: شرکتهای تابعه بانک در همکاری و هم افزایی با بانک و در جهت تکمیل زنجیره ارزش و برای پیشبرد اهداف بخش تعاون فعالیت می کنند.
وی افزود: شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شرکت ابزاری و وظیفه ای تحت نظر بانک است و بسیاری از خدمات فنی، مهندسی و عمومی توسط این شرکت به بانک و جامعه هدف ارائه می گردد.
شریفی گفت: اقدامات مناسبی در حوزه ارزیابی املاک، پیگیری مطالبات، خدمات مهندسی و عمرانی در شرکت در حال انجام است و ظرفیت شرکت برای پیشبرد پروژه های مهم ارزنده است.
در ادامه آرمین معصومی مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون گفت: ارکان شرکت در مسیر کارآمدی و بهره‌وری هدایت می شوند و توانمندی شرکت در ارائه خدمات با کیفیت حائز اهمیت است.
وی افزود: اثربخشی هزینه ها و کاهش هزینه تمام شده خدمات از اهداف شرکت است و در انجام پروژه ها اثبات شده است که شرکت با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر، به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای بانک و بخش تعاون بوده است.
گفتنی است در این نشست آقای نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری، ذوالفقار قشونی رئیس حوزه حراست شرکت های تابعه و اعضای هیات مدیر شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.