×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت بیمه حکمت صبا موفق به حفظ سطح یک توانگری مالی گردید

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت ، بر اساس تائیدیه رسمی ابلاغ شده از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای ماده ۶ آئین نامه نحوه ی محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه و طبق بررسی و کنترل انجام شده بر اساس آخرین صورت های مالی سال ۱۴۰۱ و پس از اعمال تعدیلات ، نسبت توانگری مالی شرکت بیمه حکمت صبا برای سال ۱۴۰۲ معادل ۱۰۳ درصد یعنی سطح یک به تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران رسیده است.

بر پایه این گزارش ، یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند در شناساندن یک شرکت بیمه ای خوب کمک کند ، توانگری مالی آن شرکت بیمه است ، توانگری مالی در واقع توان انجام تعهدات مالی شرکت می باشد و هرچه این توان مالی بیشتر باشد، شرکت در جایگاه بهتری قرار خواهد گرفت.

بر این اساس ، شرکت بیمه حکمت صبا به لحاظ پشتوانه خوب مالی و اعتبار سهامدارانش توانست مجدداً سطح یک توانگری مالی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را از آن خود نماید که این منصب نشان از عملکرد درست در انجام تعهدات می باشد.
گفتنی است ، ارتقای شاخص توانگری مالی شرکت بیمه حکمت صبا از اهداف اصلی این شرکت به منظور ایفای تعهدات مالی و افزایش اطمینان و اعتماد ذینفعان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.