×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت بیمه حافظ در آستانه جهشی بزرگ

معاون مالی و اداری شرکت بیمه حافظ با اشاره به برنامه های متنوع پیش بینی شده در خصوص افزایش سرمایه، اصلاح ساختار مالی و اخذ مجوز فعالیت در سراسر کشور بر تداومجهش در فعالیت های شرکت تاکید و حمایت کامل سهامداران و هیات مدیره را در راستای توسعه همه جانبه فعالیت های شرکت یادآور شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ٬ خدایاری با اعلام اینکه در روز پنجم دی ماه ۱۴۰۱ مجمع فوق العاده شرکت برای تصویب افزایش سرمایه تا مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال تشکیل خواهد شد٬اعلام کرد: در این خصوص مجوزهای لازم توسط بیمه مرکزی و سازمان بورس صادر شده است.

وی با اشاره به سطح یک توانگری شرکت بیمه حافظ طی سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با تایید بورس و بیمه مرکزی ج.ا.ا. تاکید کرد: نه تنها این شرکت به صورت واقعی مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت نمی باشد بلکه در سال ۱۳۹۹ با نسبت ۱۱۰ درصدی و در سال ۱۴۰۰ با نسبت ۱۵۴ درصدی قادر به پوشش کل زیانها و بدهیها و مدیریت ریسک خود می باشد و به همین دلیل در مجامع عادی سالیانه شرکت در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ توسعه فعالیت شرکت به تصویب رسیده است.

به گفته خدایاری٬ضمنا رشد تعداد شعب و نمایندگان در کنار رشد فزاینده پرتفوی شرکت در رشته های مختلف نشان از عزم این شرکت برای حضور موثر در صنعت بیمه دارد که با حضور در سرزمین اصلی روند تصاعدی به خود خواهد گرفت./

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.