×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت امداد خودرو ایران از شتاب‌دهنده‌های اپلکیشین بسپر و ارائه خدمات سرویس در محل

اگر در مسیر قرار مهم کاری یا یک دورهمی دوستانه، یک‌باره خودروی شما دچار مشکل ‌شود، چه خواهید کرد؟
لغو قرار ملاقات و درخواست جرثقیل برای خودرو به اولین تعمیرگاه؛ یا ارتباط با یکی از مراکز سرویس خودرو و رفع ایراد خودرو در محل؟

تعمیر خودرو در محل

امروزه تعمیرات خودرو علاوه بر هزینه سنگین، نیازمند صرف وقت نیز می‌باشد و گاهی برای عیب‌یابی خودروهای خارجی ساعت‌ها باید در صف تعمیرگاه‌های تخصصی منتظر ماند.
اپلیکیشن‌ها و مراکز عیب‌‌یابی خودرو در محل، این امکان را فراهم کرده‌اند تا با حداقل معطلی، از عیوب خودروی خود با خبر شده و در صدد رفع آن برآیید.
عیب‌یابی خودرو در محل به معنی عیب‌یابی ناقص و بدون تجهیزات نیست، بلکه مراکز تعمیر و خدمات‌دهی خودرو در یک محل نماینده خود را با تجهیزات کامل اعزام می‌کنند تا مشکل فرد درخواست‌دهنده به درستی یافت و برطرف شود و از اتلاف وقت و هزینه‌های اضافه ناشی از انتقال خودرو تا تعمیرگاه کاسته شود. علاوه بر این گاها بعضی عیوب به چشم راننده کوچک می‌آیند و بی‌توجه به آن خودرو را حرکت می‌دهند تا به تعمیرگاه برسانند و این حرکت دادن خودرو باعث نقص فنی جدی شده که در نتیجه مالک خودرو را متحمل هزینه بیشتری خواهد کرد.

تعویض و عیب یابی باتری در محل

احتمالا برای شما و یا نزدیکان‌تان پیش آمده است که به جهت سهل انگاری و روشن گذاشتن چراغ خودرو و‌ یا برخی عیب‌های اساسی‌تر با نیامدن برق پشت آمپر و روشن نشدن خودرو مواجه شده باشید.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.