×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شروع فصل جدید سری آ/ مسیر تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی مشخص شد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از فوتبال ایتالیا،  میلان مدافع عنوان قهرمانی در فصل جدید رقابت‌ها باید به دیدار اودینزه برود. قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های سری A ایتالیا برگزار شد و برنامه این فصل از رقابت‌ها مشخص شد. میلان در آخرین هفته فصل قبل قهرمانی را از اینتر گرفت و قطعا امسال هم مدعی قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها خواهد بود. 
فصل جدید رقابت‌های لیگ ایتالیا از  شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ شروع می‌شود و در تاریخ یک‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.
با وجود این که ایتالیا در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور ندارد، فصل جدید سری آ به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در کشور قطر از تاریخ سیزدهم ماه نوامبر مصادف با بیست و دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ تا تاریخ چهارم ماه ژانویه مصادف با چهاردهم دی ماه سال ۱۴۰۱ متوقف خواهد شد.
اینتر نایب قهرمان فصل قبل نیز در اولین دیدار فصل جدید به دیدار لچه می‌رود و مهمان این تیمی است که به تازگی به سری آ صعود کرده است. 
یکی دیگر از اتفاقات جالب در فصل جاری حضور سیلویو برلوسکونی با یک تیم جدید در این رقابت‌ها است.  تیم فوتبال مونتسا که سیلویو برلوسکونی مالک آن است، پس از پیروزی ۴ بر ۳ در وقت اضافی  مقابل پیزا  برای اولین بار در تاریخ خود در سری آ حضور خواهد داشت و جواز حضور در این رقابت‌ها را برای فصل بعد به دست آورد. 
لچه و کرمونزه قبلاً سهمیه حضور در سری آ را به دست آورده بودند و اکنون مونتسا سومین تیمی است که جواز حضور در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا را به دست می‌آورد.  
مونتسا از قدیمی‌ترین تیم‌های باشگاهی در ایتالیا در سال ۱۹۱۲ تاسیس شد، در سال ۲۰۱۶ ورشکست شد و مجبور شد دوباره از لیگ‌های آماتوری شروع کند. این تیم توسط برلوسکونی مالک سابق میلان در سال ۲۰۱۸ خریداری شد. آن‌ها بلافاصله به سری B صعود کردند اما در نیمه نهایی پلی آف فصل قبل شکست خوردند.
تیم فوتبال رم نیز باید در هفته اول در زمین سالرنتینا به میدان برود و در ادامه در هفته دوم با کرمونزه دیدار خواهد داشت تا شروع آسانی در این فصل داشته باشد.
برنامه هفته اول سری A
هلاس ورونا- ناپولی
یوونتوس- ساسوئولو
میلان- اودینزه
مونتزا- تورینو
سمپدوریا- آتالانتا
لاتزیو- بولونیا
فیورنتینا- کرمونزه
لچه- اینتر
سالرنیتانا-  رم
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.