×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شعب شیراز اعلام داشت شجاعت همکاران بانک توسعه تعاون در فعالیت های نوآورانه و خلاقانه بانکی و جذب مشتریان جدید در حوزه تامین مالی نوین مورد حمایت واقع می شود.

کیوسک خبر ـ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در سفر به استان فارس طی بازدید شعب شیراز اظهار داشت: نقش واحدهای صف و شعب همواره در موفقیت ها پررنگ تر است، همکاران شعب با تلاش، انگیزه و پشتکار و کار تیمی و گروهی خدمات مناسب را به مشتریان و جامعه هدف عرضه می دارند و دستاوردهای مناسبی را حاصل می نمایند.
وی گفت: ظرفیت استان فارس در صنعت و کشاورزی و صنایع غذایی بسیار زیاد است و بانک توسعه تعاون هنوز سهم مناسب خود در شبکه بانکی استان را کسب ننموده است، ضرورت دارد فراگیری خدمات بانکی و اعتباری برای بخش تعاون استان نیز در سطح گسترده تری باشد، برنامه های تحولی استان مد نظر است، جذب مشتریان جدید و احیای روابط و تعاملات با مشتریان خوب پیشین بسیار مهم است و با سرمایه انسانی توانمند استان دستیابی به اهداف توسعه ای و تحولی امکان پذیر است.
این مقام بانکی یادآور شد: در برنامه های عملیاتی بانک توسعه تعاون حساب ویژه ای بر روی استان فارس باز شده است.
شیخ حسینی بیان داشت: ارتقای سطح کیفی دانش و تخصص همکاران بسیار مهم است و آزمون استعدادیابی و سنجش اطلاعات بانکی همکاران به همین منظور انجام شده است، افرادی که نتوانستند شرکت کنند برای آنها آزمون مجدد برگزار می شود، هدف این است در کنار شناسایی افراد باانگیزه و با استعداد همکاران به مطالعه بیشتر ترغیب شوند.
وی افزود: برنامه های بانک توسعه تعاون برای بروز رسانی سطح علمی و مهارتی همکاران بسیار گسترده است، شجاعت و ریسک پذیری هوشمندانه مورد حمایت مدیران ارشد است، چنانچه همکار برای پیشبرد امور سازمان و همچنین ارائه خدمات بهینه به مشتریان و جامعه هدف و تسهیل گری هوشمندانه، شجاعانه با ریسک پذیری مبتنی بر اطلاعات درست اقدام به فعالیت های نوآوری و خلاقانه بانکی، بازاریابی و جذب مشتریان جدید و بازاریابی خدمات نوین بانک از جمله تامین مالی نوین نماید مورد حمایت قرار می گیرد، زیرا کارهای بزرگ همواره چاشنی ریسک را به همراه دارد.
این مقام بانکی تصریح نمود: البته فساد، تبانی ، رشوه و تعارض منافع خط قرمز ما است و به شدت با آن مقابله میکنیم، ارکان نظارتی بانک نیز نقش راهنما را برای همکاران در پبشبرد عملیات بانکی و پیشگیری از تخلفات بر عهده دارند.
شیخ حسینی گفت: ارائه ایده و مقاله از سوی همکاران برای بهبود عملکرد بانک توسعه تعاون مهم است و در همایش اخیر مدیران نیز فراخوان برای همه همکاران صادر گردید، انتظار می رود همکاران در فراخوان های پیشرو با دقت ، جدیت و اهمیت بیشتر مطالب خود را مطابق فراخوان ارسال نمایند تا مشارکت همکاران در تصمیم گیری و تصمیم سازی ارتقا یابد. ضمن آنکه سامانه نظام پیشنهادها نیز کماکان راهکاری برای دریافت نظرات و ایده های همکاران است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون یادآور گردید: ایجاد محیط شغلی جذاب برای همکاران و ایجاد شوق و انگیزه از مهمترین وظایف روسای شعب است، ضمن آنکه همکاران نیز برای ایجاد انگیزه در خود اهتمام داشته باشند، حمایت از همکاران و ارتقای سطح معیشتی از برنامه های بانک بوده است و برای همکاران در شرف بازنشستگی نیز تدابیر حمایتی به اجرا درآمده است.
این مقام بانکی گفت: انتظار این است همکاران تعادل میان کار و زندگی را رعایت نمایند و با برنامه ریزی جامع در هر دو عرصه شغلی و زندگی شخصی موفق باشند.
در این بازدیدها روسا و همکاران شعب امیر کبیر، استقلال، فرهنگ شهر، انقلاب، مرکزی، حافظ و چمران شیراز نیز مسائل و پیشنهادهای متنوعی را مطرح نمودند‌. شریفی و میرزاخانی معاونین مدیر عامل، محمدی، موسوی، کرمی، رحمانپور و حسینی مطلق، ارجمند، میرفخرایی و بخت یار به عنوان مدیران و روسای ستادی، کافی زاده مدیر شعب استان فارس و معاونین و همکاران استان در بازدیدها حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.