×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شاد پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی و شکل‌دهنده زیرساخت‌های آموزشی کشور

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰، همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در مدرسه پسرانه فولادفر شهرری، به صورت رسمی در آئین بازگشایی مدارس کشور که پخش زنده آن از طریق «شاد» نیز انجام شد، شرکت و سال تحصیلی خوبی را برای دانش آموزان آرزو کردند.

در این مراسم که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول نیز حضور داشت، رئیس جمهور با اشاره به برنامه «شاد»، از زحمات تمامی تلاشگران عرصه آموزش در دوران کرونا تقدیر کرد.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی هزینه کردن در امر آموزش را بزرگترین سرمایه گذاری دانست و با اشاره به اینکه ظرفیت های فضای مجازی باید فعال شود، اظهار کرد: توسعه کشور در گرو توسعه آموزش و پرورش آن است و در این راستا عدالت آموزشی امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

روشن نگاه داشتن چراغ آموزش با شاد
علیرضا کاظمی نیز در بخشی از سخنرانی خود به اقدامات وزارت آموزش و پرورش در حوزه توسعه عدالت آموزشی پرداخت و گفت: در این راستا با استفاده از ظرفیت تمام سازمان ها، زمینه آموزش همگانی را فراهم آوردیم که «شاد» یک نمونه آن بود؛ به این واسطه توانستیم چراغ آموزش را در کشور روشن نگاه داریم.

گفتنی است شاد، رسانه آموزشی-تعاملی ملی است که همزمان با شیوع کرونا در کشور، توسط همراه اول برای کمک به نظام آموزشی کشور پایه گذاری شد.