×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شاخص کل بورس تهران بعد از رشد یک هفته ای امروز روند اصلاحی به خود گرفت ودر پایان معاملات با کاهش ۲هزار و ۸۴۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۹۲۰رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، در بازار امروز شاخص کل با معیار هموزن عکس شاخص کل حرکت کرد به گونه ای که این شاخص با افزایش ۰٫۶۳ صدم درصد به رقم ۴۳۶ هزار و ۴۷۸ واحد رسید.

پیشران های بازار

شرکت های صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، بانک ملت ، بانک پارسیان ، بانک صادرات ایران ، ایران خودرو ، پتروشیمی بوعلی سینا و بانک تجارات بیشترین تاثیر مثبت ودر مقابل فولاد مبارکه اصفهان ، پالایش نفت اصفهان ، معدنی و صنعتی گل گهر ، ملی صنایع مس ایران ، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پتروشیمی نوری بیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس را تجربه کردند .

وضعیت شاخص فرابورس

شاخص کل فرابورس با کمتر از یک واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۸۵۷ واحد را ثبت کرد.در این بازار بیمه پاسارگاد، پالایش نفت لاوان، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و پتروشیمی تندگویان بیشترین تاثیر منفی و فرابورس ایران و تجلی توسعه معادن و فلزات و تولید نیروی برق دماوند بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

ارزش دادوستد بازار

ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۷ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان کاهش یافت وارزش معاملات خرد سهام با کاهش نسبت به روز کاری قبل به رقم ۴ هزار و ۴۰۴ میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.