×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در بازار امروز همچنان ارزش معاملات خرد در سطوح پایینی بود . سهام کوچکتر بازار که در شاخص هم وزن موثر هستند در معاملات بهتر معامله شدند . افزایش قیمت اوره در بازارهای جهانی اثر مثبتی در معاملات این گروه در بازار داشت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، بورس تهران درشروع معاملات روند رو به رشدی را تجربه کرد، ولی در ادامه بازار با کاهش ۱۸۳۹ واحد به رقم یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۷ واحد در پایان معاملات رسید. اما شاخص کل با معیار هموزن با افزایش ۱۱۲۰ واحد به رقم ۴۱۱ هزار و ۸۹۷ واحد رسید.

ارزش معاملات کل بورس به بیش از ۲۰همت افزایش یافت. ارزش معاملات خرد سهام نیز با افزایش نسبت روزگذشته به رقم ۲ هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان رسید.

در بازار سهام امروزچهارشنبه ۹شهریورماه ۱۴۰۱ ، پتروشیمی پردیس بیشترین تاثیر مثبت و ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر، سرمایه‌ گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص بورس داشتند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۷۲۲میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷هزار و ۲۳۷میلیارد تومان در ۲۳۴هزار نوبت، شاخص فرابورس ۱۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۳۱۰واحد قرار گرفت.

امروز نماد پرسپولیس در بازار پایه فرابورس برای اولین بار بازگشایی شد و ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نماد این شرکت قابل معامله شد که قیمت هر سهم آن ۳۴۴۹ ریال معامله شد .ارزش بازار روز پرسپولیس هم به ۳۶۲۹ میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.