×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیلوا: : مسئولیت حضور در جام جهانی  روی دوش همه است

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از بی ساکر، پرتغال روز پنجشنبه در مرحله نیمه نهایی پلی آف جام جهانی قطر ترکیه را ۳-۱ شکست داد، در دیگر دیدار این مرحله، ایتالیای روبرتو مانچینی به مقدونیه شمالی باخت. به این ترتیب پرتغال و مقدونیه باید برای کسب سهمیه جام جهانی با هم دیدار کنند.
تیم فرناندو سانتوس در استادیوم دراگائو به برتری خانگی نیاز دارد. قهرمان یورو ۲۰۱۶ قصد دارد برای ششمین دوره متوالی جام جهانی جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورد. پرتغال  قبلاً در سه تورنمنت متوالی بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۸ در جام جهانی حضور نداشت.
سیلوا، ستاره منچسترسیتی تاکید کرد که بازیکنان پرتغال از تجربیات باشگاهی خود استفاده خواهند کرد تا در روز سه‌شنبه مقابل مقدونیه شمالی، انتظارات را برآورده کنند.
سیلوا در نشست خبری پیش از بازی گفت: مسئولیت حضور در جام جهانی  روی دوش همه است و همه تلاش می‌کنیم انتظارات را در دیدار برابر مقدونیه برآورده کنیم. فشار از این نظر وجود دارد و ما آن را می‌پذیریم و برابر ایتالیا، مقدونیه شمالی یا هر تیم دیگری هم همینطور خواهد بود. ما به فشار در باشگاه‌هایمان عادت کرده‌ایم.
او در ادامه گفت: البته داشتن بازیکنانی با تجربه در بازی‌های تعیین‌کننده کمک می‌کند. با این حال برابر تیمی بازی می کنیم که دوره قبل شگفتی ساز شد و توانست ایتالیا را حذف کند. آن‌ها الان انگیزه زیادی دارند و از روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند. معمولا شکست دادن چنین تیم‌هایی در فوتبال کار آسانی نیست ولی باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا این حریف را شکست دهیم و به جام جهانی صعود کنیم.
مقدونیه شمالی به اولین جام جهانی در تاریخ ۲۷ ساله خود چشم دوخته است. این تیم سال گذشته به یورو ۲۰۲۰ راه یافته بود و سیلوا می داند که تیم بلاگوجا میلوفسکی به هیچ وجه ساده نخواهد بود. مقدونیه شمالی چهار بازی از پنج بازی اخیر خارج از خانه خود را برده است، دو مورد از آن‌ها در برابر دو تیم آلمان و ایتالیا بوده است.
سیلوا در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ما تیمی هستیم که موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. همچنین می‌دانیم که باید ضد حملات حریف را کنترل کنیم و بهترین راه برای انجام این کار، حرکت دادن خوب توپ در زمین است. ما می‌دانیم که کار دشواری در پیش داریم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بر حریفی که می‌دانیم قطعا مشکلاتی برای ما ایجاد می‌کند غلبه کنیم. فوتبال ۹۰ دقیقه است، هر اتفاقی ممکن است بیفتد و مطمئنیم که کار بسیار سخت خواهد بود.
موتینیو دیگر بازیکن پرتغال نیز به خبرنگاران گفت: به شما دروغ نمی‌گویم. همه ما انتظار داشتیم ایتالیا حریف ما باشد. فوتبال امروز متفاوت است، هر تیمی می‌تواند در این سطح برنده شود. نام‌ها و رکوردها دیگر مهم نیست. مقدونیه شمالی تیم فوق‌العاده دارد و تمام تلاش خود را می‌کند ولی ما مصمم به صعود هستیم.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.