×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سیتی ۵ – آرسنال صفر/ گواردیولا حکم اخراج آرتتا را امضا کرد

به گزارش کیوسک خبر، در شروع هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، میزبان آرسنال بود و در نهایت با ۵ گل حریف خود را از پیش روی برداشت.
ایلکای گوندوغان بهترین گلزن سیتی در فصل قبل در دقیقه ۷ تیمش را پیش انداخت و در دقیقه ۱۲ فران تورس اسپانیایی زننده دومین گل بازی بود تا سیتی بازی را طوفانی شروع کند.
در ادامه و در دقیقه ۳۵ گرانیت ژاکا هافبک بداخلاق توپچی های لندنی به دلیل بازی خطرناک و خطا روی کانسلو با دریافت کارت قرمز از زمین بازی بیرون رفت تا کار برای تیم آرتتا سخت‌تر از قبل شود.
در اواخر نیمه اول و در دقیقه ۴۳ گابریل ژسوس مهاجم برزیلی گل سوم را نیز به ثمر رساند تا سیتی با خیالی آسوده به رختکن برود.
با شروع نیمه دوم سیتی به میدان‌داری خود در این دیدار ادامه داد و این بار نوبت به رودری رسید تا گل چهارم تیمش را نیز در دقیقه ۵۳ وارد دروازه آرسنال کند.
این پایان کار نبود و فران تورس در دقیقه ۸۵ روی پاس رحیم استرلینگ توانست گل پنجم تیمش را نیز وارد دروزاه آرسنال ۱۰ نفره کند.
با این نتیجه و شروع ضعیف آرسنال در لیگ برتر، کار برای مایکل آرتتا سخت می شود و گفته می شود سران این باشگاه به دنبال آنتونیو کونته برای جانشینی او هستند و این باخت ممکن است آخرین حضور او روی نیمکت آرسنال باشد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.