×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سیاهکلی : اطلاعات غلط به حسینی کیا داده اند

سیاهکلی گفت : آقای حسینی کیا ، اصلا ، درخواست استیضاح را امضا نکرده اند و اطلاع رسانی شان درباره از نصاب افتادن استیضاح ، کاملا ، نادرست و ناشی از اطلاعات غلطی است که به ایشان داده اند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرآنلاین؛ استیضاح وزیر صمت و حضور وی در مجلس امروز خبرساز ترین سوژه اصلی رسانه ها شد ،نمایندگان هم در مصاحبه های مختلف از کم و زیاد شدن امضاء های استیضاح گفتند.در یکی از این اظهار نظر ها حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خبر داده ،«بعد از حضور آقای فاطمی‌امین در کمیسیون صنایع و پاسخ ایشان به سؤالات و ابهامات نمایندگان، تعدادی از نمایندگان استیضاح‌کننده امضای خود را پس گرفتند و نمایندگان استیضاح‌کننده به هیئت‌رئیسه اعلام کردند که استیضاح دیگر نصاب قانونی لازم را ندارد و بنابراین باید از دستور کار مجلس خارج شود».

برای پیگیری این خبر ، سراغ این عضو کمیسیون رفتیم و مستند اطلاع رسانی وی را جویا شد،حجت الاسلام حسینی کیا به خبرنگار ما پاسخ داد : اطلاع دقیق ندارم ، بر اساس شنیده های خود از سایر اعضا کمیسیون چنین خیری را مطرح کرده ام. وی ادامه داد : برای پاسخ دقیق تر به سوال تان ، بهتر است ، از سخنگوی کمیسیون صنایع بپرسید که آیا استیضاح از نصاب افتاده یا خیر ؟

از سوی دیگر، لطف الله سیاهکلی که از امضاءکنندگان و پیگیران اصلی استیضاح است در پاسخ به سوال درباره سخنان حسینی کیا مبنی بر از نصاب افتادن استیضاح ، ضمن تکذیب این «ادعا» ، گفت : آقای حسینی کیا ، اصلا ، درخواست استیضاح را امضا نکرده اند . بنابراین ، پس گرفتن امضا از سوی ایشان ، موضوعیت ندارد و اطلاع رسانی شان درباره از نصاب افتادن استیضاح ، کاملا ، نادرست و ناشی از اطلاعات غلطی است که به ایشان داده اند. وی افزود : طی ساعات اخیر ، تعداد امضاها افزایش یافته و از ۳۴ به ۴۰ امضا رسیده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.