×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در راستای استراتژی تحقق سازمان دیجیتال، سیستم الکترونیکی ارزیابی خسارت درمان پاراکلینیکی در شرکت بیمه تجارت‌نو راه اندازی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ شرکت بیمه تجارت‌نو سعی دارد تا در فرآیند کاری تمامی رشته‌های بیمه‌ای با گذر از روش سنتی بر بستر دیجیتال متمرکز شود. در همین راستا و در جهت رضایت مشتریان، سیستم الکترونیکی ارزیابی خسارت درمان پاراکلینیکی راه اندازی شد.

بنا بر این گزارش و به نقل از منا عروجی سرپرست معاونت فنی اشخاص بیمه تجارت‌نو ، این سیستم یکی از مهمترین ابزارهایی است که برای کنترل و نظارت بر خسارت‌های درمان تکمیلی در حوزه پاراکلینیکی به کار می‌رود.

عروجی افزود: تمامی سیاست‌های کنترلی و نظارتی و ارزیابی بیمه تجارت‌نو در خسارت‌های درمان تکمیلی بر پایه سامانه‌های الکترونیک انجام می‌شود و استقرار سامانه‌های الکترونیک همچون فعال‌سازی ارزیابی الکترونیک اسناد پاراکلینیکی، با کمترین دخالت کاربر به صورت خودکار انجام می‌شود که پس از انتخاب نوع کار، بلافاصله فراخوانی از کتاب ارزش نسبی، بیمه‌نامه، و سایر موارد مرتبط صورت پذیرفته و کارشناسی و محاسبه نهایی با سرعت قابل قبول انجام می‌شود.

سرپرست معاونت فنی اشخاص بیمه تجارت‌نو همچنین خبر از راه اندازی ارزیابی الکترونیک اسناد بیمارستانی، دندانپزشکی و دارو داد و افزود این کار در مرحله پیاده سازی قرار دارد و فراخوانی از سامانه سپاس (سامانه پرونده الکترونیکی سلامت) وزارت بهداشت نیز در جریان است.

منا عروجی در ادامه گفت: در بحث نظارت و کنترل مراکز تشخیصی – درمانی طرف قرارداد نیز دو روش الکترونیک و بازرسی میدانی در نظر گرفته شده است که در روش الکترونیک، کلیه اسناد بارگزاری شده توسط شعب استانی، به صورت خودکار توسط سیستم پایش می‌شود و همزمان امکان رصد کارشناسان ناظر ستادی نیز میسر است و همچنین در بحث بازرسی‌های میدانی هم تیم متشکل از کارشناسان فنی و بازرسی نیز به صورت پیوسته و با برنامه‌ریزی مناسب در حال نظارت، مراجعات از پیش تعیین نشده به مراکز و حتی آموزش به مراجع درمانی طرف قرارداد هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.