×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سپاه پاسداران شجره‌ طیبه‌ای تنومند و پربار در پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل، در پیامی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را مصداق همان شجره طیبه‌ای دانست که در عرصه‌های مختلف، تنومند و پربار شده و پشتیبان و یاور آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

کیوسک خبر ـ متن پیام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و تقدیم والاترین احترامات محضر پاسداران و جان برکفان سپاه عزیز
شبهای قدر را گرامی داشته و سالروز شهادت اولین پاسدار سپاه اسلام مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه‌السلام را تسلیت عرض می کنم.
دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس مجموعه‌ای است که با فرمان حضرت امام (ره) مأموریت پاسداری از انقلاب اسلامی را به دوش گرفت. مأموریتی خطیر که سبزپوشان سپاه انقلاب اسلامی از همان ابتدا از میان مردم و به تأسی از انگیزه‌های الهی سپاه اسلام برای تحقق آن از جان خود گذشتند تا امروز پس از ۴۳ سال کارنامه این مجموعه بزرگ و فداکار سرشار از خون شهیدانی باشد که گواه پاسداری این مجموعه از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایران اسلامی است. شهدایی مثل حاج قاسم، متوسلیان، باقری، همت، باکری، خرازی، کاظمی و هزاران شهید به خون غلطیده که هرکدامشان الگو و حجتی هستند حاضر و شاهد برای آن‌ها که در این نظام مقدس پذیرش مسئولیت کرده‌اند تا در مسیر ایفای عهد و اجرای مسئولیت پاسدار مفاهیم انقلاب باشند. پاسداری از انقلاب اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ در واقع نماد اراده‌ی انقلابی کشور است؛ اراده‌ی انقلابی، حضور انقلابی و هویّت انقلابی. انقلابی که با هدف تحقق عدالت و بسط مفاهیم ارزشمند دینی به دست تدبیر امام عزیز آغاز شد و حالا برای بلوغ و پیشرفت آن نیازمندیم تا با همان روحیه انقلابی و در میدان عمل آماده کار و مجاهدت باشیم. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام این سال‌ها مصداق همان شجره طیبه‌ای است که به برکت نیت‌های مخلص و شهدای گرانقدرش علی‌رغم تمامی دشمنی‌های بدخواهان، در عرصه‌های مختلف تنومند و پربار شده و پشتیبان و یاور آرمان‌های انقلاب اسلامی است. سپاهی برآمده از مردمی انقلابی که مجاهدت و ایمان مردانش پشت دشمنان را شکسته و وجودش باعث افتخار، امن و اقتدار ایران اسلامی عزیز است.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان تأمین اجتماعی ضمن گرامیداشت یاد امام شهدا و رهروان پاک مکتب انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت‌ ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر شریف رهبر انقلاب، مردم عزیز ایران و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند کریم می‌خواهم توفیق پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مجاهدت در مسیر تحقق آن‌ها را به همه ما عنایت کرده تا همچون خوبانی مثل حاج‌قاسم‌ عزیز در مسیر تحقق ارزش‌های این انقلاب تا بذل جان از پای نایستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.