×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران صنعت فولاد کشور، سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان به مدت دو روز و طی روزهای سوم و چهارم بهمن ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، پس از برگزاری دو دوره موفقیت‌آمیز کنفرانس فولادسازی در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰، سومین کنفرانس نیز از سوی شرکت فولاد هرمزگان از سوی فولاد هرمزگان برنامه‌ریزی شد و خوشبختانه با استقبال بسیار پرشور از سوی شرکت‌های بزرگ فولادی، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش‌بنیان، صاحب‌نظران و کارشناسان صنعت فولاد کشور و حتی بین‌المللی مواجه شد.

موضوعات مطرح شده در این کنفرانس عبارتند از: فرآیندهای کوره قوس الکتریکی، فرایندهای متالورژی ثانویه، ریخته‌گری و انجماد محصولات ریخته‌گری مداوم، بازیافت حرارت، افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی فرایندهای فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، شبیه‌سازی و کنترل فرایندها، انقلاب صنعتی چهارم، تکنولوژی‌های نوظهور در فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و در نهایت محیط زیست و پایداری.

از ابتدای فراخوان تا پایان مهلت ارسال مقالات، بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که ۶۸ مقاله واجد شرایط بودند و پذیرش شد. از این تعداد، ۲۰ مقاله برای ارائه حضوری در کارگاه‌ها پذیرش شدند. همچنین ۲۰ مقاله به صورت پوستر در کنفرانس ارائه خواهند شد و مابقی نیز در کتابچه کنفرانس منتشر می‌شوند. بیش از یکصد نفر مقالات خود را به کنفرانس ارائه دادند.

تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر برای حضور در سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان ثبت نام شدند که این موضوع حاکی از استقبال بسیار خوب و قابل توجه از یک کنفرانس تخصصی در صنعت فولاد است و نشان می‌دهد اهالی این صنعت به دنبال تداوم و برگزاری چنین کنفرانس‌هایی جهت ارائه دستاوردها و یافته‌های خود هستند.

سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان سوم و چهارم بهمن ماه با حضور مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فولادی، کارشناسان فولادی سراسر کشور، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتگران سراسر کشور در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.