×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع در حال بررسی افزایش میزان حقوق­ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.

به گزارش کیوسک خبر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری، اظهار داشت: لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هم بازنشستگان کشوری و لشکری و هم شاغلان شامل این لایحه هستند. کار باید پخته باشد تا رضایتمندی ایجاد کند.

وی بیان کرد: کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد و سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع تشکیل شد. کمیته منابع باید بررسی کند که منابع دولت از کجا تأمین خواهد شد و باید کار دقیق و اساسی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه در بیرون گفته شد، حق مطلب نبود. بحث ۹۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومان مباحثی بود که خیلی خشک بیان شد. ما تغییر در درصد فوق العاده ویژه شاغلان خواهیم داشت. برای بازنشستگان هم بحث ۹۰۰ هزار تومان و مصوبه ۱۴۰۱ و بحث عائله مندی را داریم و باید جمع بندی کنیم تا به یک گفتمان واحد برسیم. آنچه که گفته شده، پراکنده گویی و جزئی گویی است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، وی گفت: اول باید کمیته‌ها بررسی کنند تا مشخص شود که میزان افزایش باید چگونه باشد. منابع هم باید حتماً بررسی شود. بحث ۲/۵ تا ۲۰ درصد مربوط به یک میلیون تومان است، اما درباره بحث فوق العاده ویژه و عائله مندی بحث داریم. کمیته‌ها به صورت جداگانه همه این موارد را باید بررسی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.