×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه البرز در آیین قدردانی از روسای شعب و نمایندگان برتر فروش در طرح شوکا این شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امنیت و آسایشی که امروز در جامعه‌مان داریم، مرهون همان بیمه‌ای بود که آن انسان‌های عزیز با خونشان برای ما به یادگار گذاشتند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، موسی رضایی دستیابی بیمه البرز به سهم ۱۱ درصدی بیمه های زندگی از کل پورتفوی شرکت را آنهم فقط در ۶ ماه، اتفاقی بی نظیر دانست و افزود: رمز موفقیت هر شرکت و سازمانی، متفاوت عمل کردن و ارائه محصولات جدید است و در بیمه البرز با طراحی و عرضه محصول متمایز و منحصر به فرد شوکا، علاوه بر خدمت رسانی به آحاد جامعه، سودآوری و دوام شرکت هم تضمین شده است.

به گفته وی در شش ماهه اول سال جاری، شرکت بیمه البرز با اتخاذ برنامه فروش بیمه های خرد به ویژه بیمه های زندگی توانست ضمن خروج پورتفوهای زیان ده، ۹۰ هزار میلیارد ریال پورتفوی جذب کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲۰ درصد افزایش و نسبت خسارت هم با ۱۲ درصد کاهش به ۳۸ درصد رسیده است.بیشترین کاهش نسبت خسارت نیز مربوط به درمان گروهی با ۶۶ درصد کاهش است.

مدیرعامل بیمه البرز همچنین از رشد ۱۲۰ درصدی عملکرد این شرکت با مدیریت صحیح ریسک خبر داد و گفت: بیمه البرز در بالاترین سطح نقدینگی در صنعت بیمه کشور قرار دارد و مجموع نقدینگی آن از ۲۴۵۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته به ۳۳۵۰۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور ماه امسال رسیده است.

موسی رضائی میرقائد سود حاصل از عملیات بیمه گری و سرمایه گذاری بیمه البرز را در سال جاری ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد که این میزان هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۵ درصد رشد، منحصر به فرد است.
افزایش سرمایه بیمه البرز از مبلغ ۳۵ هزار میلیارد ریال به هفتاد هزار میلیارد ریال در آینده ای نزدیک از دیگر خبرهایی بود که مدیرعامل بیمه البرز به آن پرداخت و گفت: هم اکنون ارزش دارایی های بیمه البرز ۴۰۰ هزار میلیارد ریال و ارزش روز سرمایه گذاری ها ۹۰ هزار میلیارد ریال است.

به گفته مدیرعامل بیمه البرز با پیگیری های بعمل آمده ، مطالبات معوق این شرکت با کاهش حدود ۵۰ درصدی از ۱۶ هزار میلیارد ریال به ۸ هزار میلیارد ریال رسیده است.
تشکیل کمیته سرمایه گذاری، توانمند سازی شبکه فروش، تاسیس اولین مجمتع تخصصی بیمه های عمر در شیراز در آینده ای نزدیک و اصلاح فرآیند پرداخت خسارت از جمله دیگر موضوعاتی بود که مدیرعامل بیمه البرز به آنها اشاره کرد.

غلامرضا عزیزی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه البرز هم در این آیین تاکید کرد: هم اکنون بیمه البرز با حمایت و همراهی کارکنان و شبکه فروش در برترین جایگاه صنعت بیمه قرار دارد و در تمامی حوزه های تخصصی اعم از عملیات بیمه گری، سرمایه گذاری و منابع انسانی درخشیده است.

وی ادامه داد: شرکت با اتخاذ برنامه های فنی و با بهره مندی از توان مالی و نیروی انسانی متخصص امسال در عملیات بیمه گری سود قابل توجهی کسب خواهد کرد که در صنعت بیمه برای اولین بار رخ می دهد .

به گفته غلامرضا عزیزی در سال گذشته پورتفوی بیمه البرز در بیمه های عمر کمتر از یک درصد بود اما هم اکنون به ۱۱ درصد افزایش یافته که این دستاورد از شگفتی های صنعت بیمه است.

مجتبی قمری گل، عضو دیگر هیات مدیره بیمه البرز در آیین قدردانی از روسای شعب و نمایندگان برتر فروش شوکا این شرکت، اعلام کرد: در شش ماه گذشته با همکاری تمامی ارکان شرکت اتفاقات خوبی رخ داده و مدیران ارشد بیمه البرز سعی کرده اند عملیات صدور و پرداخت خسارت را تسهیل کنند که یکی از آنها، تصویب آیین نامه حدود اختیارات روسای شعب و نمایندگان و افزایش اختیارات شبکه فروش مستقیم و غیرمستقیم شرکت است.

وی در ادامه از مدیران، روسای شعب و شبکه فروش بیمه البرز خواست تا با افزایش دانش و مهارت خود به دنبال بهبود عملکرد و اثربخشی بیمه البرز در صنعت بیمه باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.