×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

سرپرست بانک سینا در نخستین همایش تخصصی و آموزشی ارزی مدیران مناطق و روسای شعب ارزی، از برنامه این بانک برای توسعه فعالیت‌های ارزی خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی با تاکید بر ضرورت افزایش درآمدهای غیرمشاع در حوزه بین‌الملل، گفت: طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده، حضور بانک در حوزه‌ معاملات ارزی، تسهیل عملیات ارزی و بهبود روابط تجاری و توسعه شعب ارزی به ویژه در استان‌ها پررنگ‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها و رویکردهای بانک سینا در سند راهبردی کسب و کار، بهینه‌سازی عملیات بانکی و افزایش درآمدهای کارمزدی است که امیدواریم با ایجاد ۱۲ واحد ارزی در شش مدیریت منطقه «غرب» و «شرق» تهران، «هرمزگان و بوشهر»، «البرز، زنجان و قزوین»، «جنوب شرق کشور» و «مازندران»، شاهد توسعه سهم بازار بانک در حوزه ارزی و دستیابی به اهداف مدنظر باشیم.

فتحعلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مدیریت ریسک در بخش‌های مختلف فعالیت‌های ارزی، اظهار داشت: افزایش کنترل‌های داخلی در حوزه فعالیت‌های ارزی بانک سینا با هدف مدیریت ریسک و همچنین بازتعریف ساختار و جایگاه امور بین‌الملل بر اساس برنامه کسب و کار راهبردی جدید بانک، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

مشاور مدیرعامل بانک سینا نیز در این همایش با اشاره به اهمیت کسب درآمدهای غیرمشاع برای بانک‌ها به عنوان امری سازنده و باارزش افزود: برای تحقق اهداف تعیین شده در حوزه ارزی و رسیدن به چشم‌انداز ترسیم‌شده در خصوص سهم درآمدهای کارمزدی، نیازمند تلاش، جدیت و مساعی همکاران و همچنین همراهی و همیاری مدیران مناطق در این خصوص هستیم.
صادق کفشدار طوسی، افزود: مدیران مناطق به عنوان مدیران اصلی در استان‌ها باید با تلاش برای تغییر و پیشرفت، برای تحقق اهداف بانک در حوزه فعالیت‌های ارزی حرکت رو به جلو داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم بازاریابی‌های هوشمند و هدفمند همکاران در شعب ارزی، افزود: برای پرواز و رسیدن به موفقیت، به دو بال تجربه و تخصص نیاز داریم که در این مسیر آموزش‌های کاربردی و توانمندسازی نیروها، برای ارتقاء سطح عملکرد فعالیت‌ها و تعاملات ارزی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر امور بین‌الملل بانک سینا نیز در این همایش با تبیین اهداف و سیاست‌های حوزه امور بین الملل بانک، گفت: تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل در بهبود کسب و کار بانک امری ضروری است که در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل ‌شرکت‌های تحت پوشش بنیاد مستضعفان سهم بازار بانک در حوزه ارزی افزایش می‌یابد.

امیر محمداصفهانی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد حوزه بین‌الملل بانک سینا در بازه زمانی هفت ماهه نخست سال، گفت: در بخش کارمزد خرید و فروش ارز در دوره مذکور بانک سینا رشد ۱۰۶ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال قبل تجربه کرده است.

گفتنی است در این همایش دو روزه کارگاه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف معاملات ارزی، حسابداری ارزی، اعتبارات اسنادی ارزی، ضمانت نامه‌های ارزی و… برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.